شناسهٔ خبر: 21487049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شاهرود:

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند نظام است/ رفع مشکلات فرهنگی در اولویت

 شاهرود - امام جمعه شاهرود با بیان اینه سنگ بنای کاهش آسیب های اجتماعی موجود در جامعه توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند نظام در این راستا نقش محوری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی عصر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی کانون بسیج این شهرستان با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی و ضرورت رونق تولید نباید از مسائل فرهنگی غفلت کنیم، ابراز داشت: پایه و سنگ بنای کاهش آسیب های اجتماعی توجه به مسائل فرهنگی است لذا این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: سپاه پاسدارن با اقدامات بنیادین به ویژه در سال های اخیر منشا خیر و برکات بسیاری بوده است و به عنوان بازوی قدرتمند نظام در رفع مسائل فرهنگی شهر کمک می کند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در هر کاری باید توجه به پیوست فرهنگی در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم لذا توجه به مسائل فرهنگی باید مد نظر قرار گیرد تا بتوان با بهره گیری از آن شور حسینی را در بین مردم زنده کرد.

امینی تاکید کرد: سپاه پاسداران نقش مهمی در احیای فرهنگ دینی و اسلامی مردم ایفا می کند لذا انتظار می رود تا این بازوی قدرتمند همچنان بتواند در این مرکب خادم و خدمتگذار مردم باشد.

در این جلسه حجت الاسلام علی شریفی تودیع و حجت الاسلام سید جواد میر شفیعی به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شاهرود معرفی شد

نظر شما