شناسهٔ خبر: 21486922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

نائب رئیس مجلس در نوشهر؛

"بهورزی" در ردیف مشاغل سخت کشور قرار گیرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتقای منزلت بهورزان در جامعه، گفت: "بهورزی" در ردیف مشاغل سخت کشور قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان امروز در مراسم بزرگداشت روز بهورز اظهار داشت در بهورزی ساختاری شکل گرفته است که در آن خدمات سلامت و مدیریت مراقبت بهداشتی در همه نقاط کشور با یک تعریف و بسته مشخص به صورت عادلانه به مردم ارائه و این کار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه ارزشی که بهورزان خلق کردند بالاتر از خیلی از تخصص‌هایی است که در کشور وجود دارد، افزود: بهورزان توانستند جایگاه ایران را در مسئله سلامت به رده‌های بالا در دنیا برسانند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهورزان با توجه به میزان بالای اثربخشی که در سلامت جامعه دارند می‌توانند در تغییر سبک زندگی مردم نقش موثرتری ایفا کنند.

قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بدون تردید قشر زحمتکش و کم‌توقع بهورز در زمره اقشاری هستند که علی‌رغم اشتغال به مشاغل سخت، با کمترین میزان امکانات و مزایا به مردم خدمت صادقانه ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاب می‌کند که مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس برای حمایت از این قشر زحمتکش از حداکثر اختیارات قانونی برای تصویب شغل بهورزی به عنوان مشاغل سخت بهره گیرند، افزود: امیدواریم مسئولان گامی بزرگ برای ارتقای سطح شغلی و بهبود معیشت قشر زحمت‌کش و کم‌توقع بهورزان بردارند.

در این مراسم از بهورزان چالوس با اهدا لوح تقدی تقدیر شد.

نظر شما