شناسهٔ خبر: 21486105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان:

دفاع مقدس برگرفته از قیام امام حسین (ع) می باشد/ بیش از 100 برنامه برای هفته دفاع مقدس در دستور کار داریم

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: دفاع مقدس معطوف به هشت سال جنگ تحمیلی نبوده و برگرفته از اتفاقات کربلا و قیام امام حسین (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، ابوالفضل خیراندیش جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علاوه‌بر بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: دفاع مقدس معطوف به آن هشت سال نمی شود و قطع به یقین برگرفته از ماه محرم و قیام امام حسین (ع) می باشد که همچنان در طول تاریخ جاری و ساری است.

وی همچنین در رابطه با تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنگ هشت ساله برما تحمیل شد و ما تنها از خاک خود دفاع کردیم، و در آیات و روایات اسلامی نیز داریم که جامعه اسلامی پیش از ظهور امام زمان (عج) آغاز کننده جنگ نخواهد بود.

خیراندیش در ادامه با بیان اینکه عده‌ای در برخی منصب‌ها سعی در تشویش اذهان عمومی دارند، بیان داشت: عده‌ای در رابطه با جنگ تحمیلی سخنرانی‌های نامناسبی می کنند، و می گویند که جنگ نباید آغاز می شد، درحالی که ما تنها از مرزهای خود دفاع کردیم.

وی باتاکیدبر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب سعی در تفرقه افکنی در بین مسلمانان دارند، تصریح کرد: در کشورهایی نظیر بحرین، سوریه و لبنان سعی در ایجاد جنگ دارند، و با درگیر کردن کشورهای مسلمان سعی در سرگرم کردن مسلمانان و کنترل آن‌ها دارند.

جانشین فرمانده سپاه بهارستان به برنامه‌های سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و تبیین کرد: همایش‌های مختلفی نظیر برگزاری محفل شعرای آئینی شهرستان، یادواره شهدای امر به معروف، مجمع پیشکسوتان ایثار و شهادت و مجمع عالی بسیج در دستور کار سپاه بهارستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا جزو الزامات می باشد، تشریح کرد:دیدار خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان بهارستان در این هفته با همکاری مسئولین شهرستانی جزو برنامه‌های سپاه بهارستان قرار دارد.

خیراندیش درپایان باتوجه به لزوم عنایت به بحث‌های اقتصادی و پیشرفت‌های شهرستان، افزود: افتتاح و بازدید از پروژه‌های اقتصادی در دستور کار برنامه‌های سپاه قرار دارد، و همچنین با حضور در نمازهای جمعه دستاوردها و فعالیت‌های سپاه را تشریح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما