شناسهٔ خبر: 21484795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیرکل دانشجویی عنوان کرد

اختصاص ۵ میلیارد و 500 میلیون تومان برای تعمیر خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال ۹۶، سه و نیم میلیارد تومان بودجه برای تعمیر و بازسازی ساختمان‌های خوابگاهی این دانشگاه اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین یوسفی خواه در حاشیه افتتاح خوابگاه بازسازی شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال جاری ۹ خوابگاه این دانشگاه بازسازی و تعمیر شدند که بر این اساس رتبه این خوابگاه‌ها به خوابگاه‌های سطح یک و دو ارتقا یافته است.

وی افزود: طبق تعمیر و بازسازی‌های صورت گرفته سطح خوابگاه شهید یاوری از ۴ به یک، شهید ساده از سه به یک، بنیاد قلم چی از ۳ به یک، شهید شرفی از ۴ به ۲، شهید عصاری از ۴ به ۲، شهید نجات اللهی از ۴ به ۲، شهید مرادی از ۴ به ۲، شهید برنجیان از ۳ به ۲ و شهید احمدی از ۴ به ۳ ارتقا یافته است.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: ظرفیت خوابگاه‌های شهید یاوری از ۱۵۷ نفر به ۱۹۲، شهید ساده از ۵۴ نفر به ۷۰، قلم چی از ۱۰۰ نفر به ۱۲۵، شهید شرفی از ۴۳۵ نفر به ۵۰۰، شهید عصاری از ۱۴۵ نفر به ۱۸۰ افزایش یافته است.
یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به بازسازی‌های صورت گرفته ۲۰۶ ظرفیت خوابگاهی جدید در ساختمان‌های قدیمی خوابگاهی این دانشگاه ایجاد شده است.
مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: به طور میانگین برای ایجاد یک ظرفیت خوابگاهی در این دانشگاه ۲۵ میلیون تومان هزینه نیاز است که با ایجاد ۲۰۶ ظرفیت خوابگاهی جدید بر اساس بازسازی‌های صورت گرفته توانستیم ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در هزینه‌های دانشگاه صرفه جویی کنیم.
یوسفی خواه اظهار داشت: برنامه داریم هر چهار سال یک بار ساختمان‌های خوابگاهی این دانشگاه را بازسازی و تعمیر کنیم.
وی تاکید کرد: در سال ۹۵ سه میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز یک هزار و ۲۰ ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه هزینه شد.

نظر شما