شناسهٔ خبر: 21484548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه خبرداد

استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی در کنترل و عرضه سوخت براي کاهش قاچاق

جوان آنلاين

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در نمایشگاه مبارزه با قاچاق کالاوارز استان خبرداد: استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی در کنترل و عرضه سوخت، راهبرد اصلی کاهش قاچاق سوخت می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه مجرد مدیر منطقه ارومیه بهمراه جمعی از معاونین و مسئولین منطقه ضمن بازدید از نمایشگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان غربی به بهره گیری از فناوری های نوین الکترونیکی در فرایند کنترل و عرضه فرآورده های نفتی تاکید کرد.

مجرد مدیر منطقه ارومیه با اعلام خبر فوق تصریح کرد استراتژی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه در پیشگیری و کاهش بسیار محسوس قاچاق سوخت: تحقق دولت الکترونیک و بهره گیری از فناوریهای نوین الکترونیکی در فرایند عرضه سوخت می باشد.

وی اجرای طرح تخصیص نفتگاز براساس پیمایش، راه اندازی سامانه کنترل سوخت داخل باک (BSS)، استفاده از دستگاه سوخت یاب در مرزهای منطقه و سامانه درخواست فرآورد های نفتی تجارت آسان را از جمله اقدامات بسیار راهبردی شرکت در امر مبارزه و کاهش قاچاق سوخت برشمرد.

مجرد برپایی نمایشگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان را فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات دستگاههای عضور کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مردم شهیدپرور استان دانست و در این راستا از روابط عمومی منطقه و سایر واحدهای ستادی در برپایی غرفه اختصاصی نفت قددرانی نمود.

گفتنی است این نمایشگاه در سالن شماره یک نمایشگاههای بین المللی ارومیه در محل پارک جنگلی از 26 شهریورماه کار خود را آغاز کرده و همه روزه تا 31 شهریور ماه از ساعت 16 لغایت 22 پذیرای بازدیدکنندگان میباشد.



نظر شما