شناسهٔ خبر: 21483985 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وظایف شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی مشخص شد

خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از سه مرز مهران، خسروی و چزابه بازدید و با مدیران این شهر‌ها در راستای برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و انجام هماهنگی‌های لازم دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

اربعین به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجتبی یزدانی در جریان بازدید از سه مرز (مهران، خسروی و چزابه) گفت: براساس تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص خدمات رسانی مطلوب به زائرین با استاندار ایلام، معاونین سیاسی امنیتی وعمرانی این شهر، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهران و... جلسات هماهنگی را برگزار کردیم.

یزدانی در ادامه گفت: در این بازدید وظایف شهرداری تهران تعیین و مقرر شد که حوزه معاونت خدمات شهری بحث تامین زیرساخت هایی، چون تامین سرویس‌های بهداشتی سیار، تامین مخازن آب سرویس‌های بهداشتی، نظافت و رفت و روب این نقاط، و... را اجرایی کند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته امسال اسکان زائرین در مرز‌ها توسط هلال احمر صورت می‌گیرد و نیز پذیرایی از زائرین نیز توسط خیریه‌ها و به شکل مردمی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که برای اولین بار مرز خسروی نیز به دیگر مرز‌های منتهی به کشور عراق افزوده شده است، تصریح کرد:با برنامه ریزی‌های انجام شده منطقه ۵ در مرز مهران، منطقه ۷ در مرز خسروی (قصرشیرین)، منطقه ۴ در مرز چزابه و منطقه ۶ در مرز شلمچه در استان خوزستان مستقر و مجموعا کلیه مرز‌های منتهی به کشورعراق تحت پوشش خدمات رسانی به زائرین قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما