شناسهٔ خبر: 21483524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

واكنش حزب ندای ایرانیان به سخنان «ترامپ» در سازمان ملل

حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای سخنان نفرت‌پراكنانه و ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل را محكوم كرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از تسنیم، حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای سخنان نفرت‌پراکنانه و ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل، سازمانی که از اساس برای حفظ صلح در جهان و آسایش مردم و ملتها ایجاد شده تا بشریت را از شر جنایتکارانی مانند هیتلر مصون دارد، باردیگر شاهد نفرت پراکنی و یاوه‌گویی دشمنان قسم خورده مُلک و ملت ایران‌زمین بودیم. رئیس‌جمهور کاسب مسلک ایالات متحده و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر چشم بر واقعیت‌های جهان بستند و بدون آنکه سخنی از غزه بزرگترین زندان جهان و جنایات روهینگیا و یمن به میان آوردند، باردیگر بر طبل توخالی ایران هراسی کوفتند و با نعل وارونه زدن تلاش کردند از ایران تصویری باژگونه عرضه کنند.

این بیانیه در ادامه تأکید می‌کند: کسی دیروز بر ضد جمهوری اسلامی سخن گفت که به آزادی مطبوعات و مدارای سیاسی باور ندارد. کسی که در ایالات متحده بدل شده به سمبل حمایت از نژادپرستان و گروههای افراطی ضد آزادی. کسی که حتی در کشور خود هم از کمترین محبوبیت برخوردار است و با تکیه بر جنجال تبلیغاتی بدون آنکه آرای اکثریت مردم را کسب کند با استفاده از سازوکارهای سیاسی به ریاست جمهوری رسید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رئیس جمهور ترامپ، که حتما از تاریخ بی اطلاع است، نمی‌داند که با دخالت آمریکا دولت ملی ایران در کودتای 28 مرداد سرنگون شد و دیکتاتوری پهلوی دوم به حیات ننگین خویش ادامه داد تا زمانی که نهضت مردم ایران به رهبری امام خمینی طومار خودکامگی و وابستگی را در هم پیچید.

حزب ندای ایرانیان در پایان ضمن محکوم کردن سخنان نفرت‌پراکنانه و ضدایرانی که در مجمع عمومی سازمان ملل گفته شد، اعلام کرد: این حزب در دفاع از ایران و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، تا آخرین نفس پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای خواهد ایستاد و به احدی اجازه نخواهد داد که به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران اهانت کند.

نظر شما