شناسهٔ خبر: 21483293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پخش زنده سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل از شبکه یک

سخنرانی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمام ملل متحد در نیویورک امشب از شبکه یک سیما به طور زنده پخش خواهد شد. مستند راه بی عبور از تولیدات صدا و سیما در جشنواره یاهورینای کشور بوسنی موفقیت کسب کرد. سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند از شنبه اول مهر ماه مطابق با دوم محرم الحرام 1439 از ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. رئیس رسانه ملی در حکمی دکتر شهاب اسفندیاری را برای 4 سال به سمت رئیس دانشگاه صداوسیما منصوب کرد. سریال آخرین دعوت به کارگردانی حسین سهیلی زاده شب های محرم به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. مهراب قاسمخانی نویسنده و بازیگر سینما ، اینستاگرامش را با بیان خاطره ای از دوران فعالیتش در فیسبوک به روز کرد. با فرا رسیدن محرم الحرام و همزمانی آن با آغاز هفته دفاع مقدس، جدول پخش برنامه های شبکه یک با تغییراتی همراه شد. نماز ظهر عاشورا به طور زنده ازویژه برنامه «اینجا کربلاست» رادیو ایران پخش خواهد شد. ویژه برنامه درنگ با هدف بررسی و نهضت امام حسین (ع) در کربلا از امشب روی آنتن شبکه یک می رود. مدیر مرکز مستند حقیقت با حضور اهالی رسانه به واکاوی موقعیت های رسانه ای سال های دفاع مقدس در «فرمانده» می پردازد. مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون برای روز اول مهر پست جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت : چقدر خوشبختم که مجبور نیستم برم مدرسه! رامبد جوان در اینستاگرامش عکسی از پشت صحنه فیلمش منتشر کرد که در آن محمدرضا فروتن ، آتیلا پسیانی با استایل جالبی سلفی گرفتند. ویژه برنامه کیف مهر کاری از گروه اجتماعی است که پخش آن از ۷ صبح آغاز شده است . معاون سیما درباره شایعه ممنوع‌التصویری پیمان یوسفی گفت: پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه‌ای که در آن کار می‌کنند مطالب‌شان را بیان کنند. سخنرانی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمام ملل متحد در نیویورک امشب از شبکه یک سیما به طور زنده پخش خواهد شد. آخرین قسمت فصل پنجم خندوانه با میزبانی از نگار جواهریان بازیگر تئاتر و سینما روی آنتن رفت. مهراب قاسمخانی نویسنده و بازیگر سینما ، اینستاگرامش را با بیان خاطره ای از دوران فعالیتش در فیسبوک به روز کرد. الناز شاکردوست اینستاگرامش را با عکسی به روز کرد که نشان از ذهن

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، حجت الااسلام حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و دومین مجمع عمومی سلزمان ملل به نیویورک رفته، قرار است امشب در خصوص برجام، مبارزه با تروریسم و برخی تحولات جهانی در این مجمع سخنرانی کند.

سخنرانی رییس جمهور امشب چهارشنبه 29 شهریور بین ساعت 19 تا 20 به وقت ایران ایراد می شود که مشروح آن بطور زنده و مستقیم از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما