شناسهٔ خبر: 21483106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم برنامه ی «هفت»

این روزها بحث بر سر گزینه های مجری گری برنامه «هفت» به قدری اهمیت پیدا کرده که دو روز پیش مرتضی میرباقری هم در بازدید از پشت صحنه سریال «هاتف» در اظهارنظری غیرمنتظره در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره کرده و در این باره توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش بانی فیلم، این روزها بحث بر سر گزینه های مجری گری برنامه «هفت» به قدری اهمیت پیدا کرده که دو روز پیش مرتضی میرباقری هم در بازدید از پشت صحنه سریال «هاتف» در اظهارنظری غیرمنتظره در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره کرده و در این باره توضیحاتی ارائه داد.
 
 
وی در این باره گفت: شبکه های مختلفی داوطلب ساخت برنامه های سینمایی هستند، اما قرار است محوری ترین و اساسی ترین نقش را شبکه سه برعهده داشته باشد.
 
 
وی در همین زمینه افزود: بنابراین در سیاستگذاری ما نسبت به ساخت این برنامه های سینمایی، ممکن است برنامه سینمایی در شبکه های دیگر پخش شود. چراکه اگر این برنامه ها با نقشه سازمان صداوسیما نسبت به برنامه های سینمایی هماهنگ نباشد، حذف خواهد شد، همانطور که برنامه قدیم «هفت» نیز با نقشه جدید ما انطباق نداشت.
 
 
وی درباره نام مجری برنامه «هفت» و سایر عوامل تولید آن نیز گفت: هر اسمی که به عنوان کاندیدا مطرح می شود صددرصد حذف خواهد شد. همچنین مهدی کرم پور نیز حذف میشود، چرا که اگر کسی به کار تیمی وارد نباشد قواعد کار تیمی را برهم میزند.
 
 
اظهار نظر عجیب میرباقری درباره مجری این برنامه و نام هایی که رسانه ای شده اند، در حالی مطرح شد که براساس شنیده های موثق سه گزینه برای اجرای این برنامه وجود دارند که نام شان هنوز رسانه ای نشده اند.
 
 
نخستین این جمع سه نفره، رسول صدرعاملی است که تا به حال تجربه اجرای مستقل را نداشته است و همواره به عنوان میهمان در برنامه های سینمایی از جمله «هفت» حضور پیدا کرده است.
 
 
محمدرضا شهیدی فر یکی دیگر از این گزینه هاست که سالهاست در زمینه اجرا در برنامه های مختلفی حضور داشته است. از جمله اجرای برنامه هایی چون: «مردم ایران سلام» و «پارک ملت» که بیشتر با این برنامه ها شناخته شد.
 
 
اما گزینه سوم اکبر نبوی است که برای اجرای برنامه «هفت» در نظر گرفته شده است نبوی مدتی است به عنوان کارشناس در برنامه «چشم شب روشن» در شبکه چهار حضور داشت که او نیز تجربه اجرای چنین برنامه ای را ندارد.
 
 
باید منتظر بود که کدام یک از این سه نفر را احتمال حضورشان در برنامه پر حاشیه «هفت» قوی تر از سایرین خواهد بود.
 
 
گفتنی است که به جز برنامه «هفت» سایر شبکه های تلویزیونی نیز در تب و تاب ساخت برنامه هایی با موضوع سینما هستند. شبکه دوم در دوره جدید برنامه «سینما دو» را روی آنتن دارد که پنجشنبه شب ها پخش می شود. شبکه یک برنامه «سینما یک» را دارد. شبکه چهار «چشم شب روشن» را دارد. شبکه پنج برنامه «تهران بیست» را با موضوع سینما دارد. شبکه خبر نیز برنامه «شهر فرنگ» را دارد. شبکه افق برنامه «صد و هشتاد درجه» را پخش می کند و شبکه های شما و آی فیلم هم در کدام برنامه هایی با موضوع سینما پخش می کنند.
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت» 
محمدرضا شهیدی فر
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت» 
اکبر نبوی
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت»
رسول صدر عاملی

نظر شما