شناسهٔ خبر: 21483098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حزب ندای ایرانیان در پاسخ به اظهارات ضدایرانی ترامپ:

ترامپ از تاریخ بی‌اطلاع است/کسی علیه جمهوری اسلامی سخن گفت که در آمریکا به سمبل نژادپرستی بدل شده است

حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای پیرامون اظهارات ضد ایرانی ترامپ آورده است: ترامپ که حتما از تاریخ بی اطلاع است، نمی‌داند که با دخالت آمریکا دولت ملی ایران در کودتای ۲۸ مرداد سرنگون شد و دیکتاتوری پهلوی دوم به حیات ننگین خویش ادامه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان در پی سخنان سخیف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در صحن عمومی سازمان ملل، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل، سازمانی که از اساس برای حفظ صلح در جهان و آسایش مردم و ملت ها ایجاد شده تا بشریت را از شر جنایتکارانی مانند «هیتلر» مصون دارد، بار دیگر شاهد نفرت پراکنی و یاوه‌گویی دشمنان قسم خورده مُلک و ملت ایران‌ زمین بودیم.

این بیانیه می‌افزاید: رئیس‌جمهور کاسب مسلک ایالات متحده و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر چشم بر واقعیت‌های جهان بستند و بدون آنکه سخنی از غزه بزرگ ترین زندان جهان و جنایات روهینگیا و یمن به میان آوردند، بار دیگر بر طبل تو خالی ایران هراسی کوفتند و با نعل وارونه زدن تلاش کردند از ایران تصویری باژگونه عرضه کنند.

این بیانیه با تاکید بر اینکه ایران که عمری به درازای تاریخ تمدن بشر دارد، همواره در جهان منادی آزادی، برابری و حق طلبی بوده است، تصریح کرده است: از منشور کوروش که پیام آزادی را در جهان باستان طنین‌انداز کرد، تا انقلاب مشروطه که نخستین جنبش آزادی‌خواه در راستای حاکمیت مردم در قاره آسیا بود و سپس انقلاب شکوهمند اسلامی که تحقق آرمان‌های مشروطه و ندای استقلال و آزادی این ملت بزرگ بود، ایران همواره مظهر صلح و آزادی‌خواهی بوده است.

حزب ندای ایرانیان در بخشی دیگر از بیانیه خود تاکید کرده است: قریب به دو دهه قبل، در هنگامه‌ای که متفکران هراسناک از برخورد تمدن ها بودند؛ درست در همین مکانی که دیروز بدل به صحنه نفرت‌پراکنی شد، جمهوری اسلامی ایران از گفتگوی تمدن‌ها سخن گفت.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران ذیل رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و با تلاش دیپلمات‌های در برجام بار دیگر اثبات نمود که ایران برخلاف تصویر اشتباهی که از غرب مخابره می شود، نماد عقلانیت، اهل گفتگو و متعهد به صلح جهانی است.

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود با بیان اینکه عجب آنکه کسی دیروز بر ضد جمهوری اسلامی سخن گفت که به آزادی مطبوعات و مدارای سیاسی باور ندارد، آورده است: کسی که در ایالات متحده بدل شده به سمبل حمایت از نژادپرستان و گروه های افراطی ضد آزادی. کسی که حتی در کشور خود هم از کمترین محبوبیت برخوردار است و با تکیه بر جنجال تبلیغاتی بدون آنکه آرای اکثریت مردم را کسب کند با استفاده از سازوکارهای سیاسی به ریاست جمهوری رسید.

این بیانیه می‌افزاید: رئیس جمهور ترامپ که حتما از تاریخ بی اطلاع است، نمی‌داند که با دخالت آمریکا دولت ملی ایران در کودتای 28 مرداد سرنگون شد و دیکتاتوری پهلوی دوم به حیات ننگین خویش ادامه داد تا زمانی که نهضت مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) طومار خودکامگی و وابستگی را در هم پیچید.

در بخشی دیگر از بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است: رئیس جمهور ترامپ اگر نمی داند، مشتشاران نظامی اش حتما می‌دانند که اقتدار نظامی ایران به احدی اجازه نمی دهد که حتی به اندیشه تجاوز به این سرزمین خطر کند و ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس اثبات کرد که به سان ید واحده پشت سر امام(ره) و رهبر خود  خواهد ایستاد و از تمامیت ارضی و کیان سرزمین خویش دفاع خواهد کرد.

در انتهای این بیانیه آمده است: حزب ندای ایرانیان ضمن محکوم کردن سخنان نفرت‌پراکنانه و ضدایرانی که در مجمع عمومی سازمان ملل گفته شد، اعلام می‌کند که این حزب در دفاع از ایران و آرمان های بلند انقلاب اسلامی تا آخرین نفس پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای خواهد ایستاد و به احدی اجازه نخواهد داد که به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران اهانت کند. بدخواهان ایران بدانند که آنجا که پای مصالح ملی در میان باشد همه ایرانیان یک صدا خواهند بود که:

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

از آن به که کشور به دشمن دهیم

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان و شیران شود»

انتهای پیام/

نظر شما