شناسهٔ خبر: 21482055 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 هزار و 400 دانشجو در دانشگاه یاسوج پذیرفته شدند مشکلی برای اسکان دانشجویان ورودی 96 نداریم

مدیر امور آموزشی دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از پذیرش 2 هزار و 400 دانشجو در چهارمقطع کاردانی،

صاحب‌خبر -

مدیر امور آموزشی دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از پذیرش 2 هزار و 400 دانشجو در چهارمقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در آزمون سراسری امسال در این دانشگاه خبرداد.

" سیاوش باقری" به ایلنا از یاسوج گفت: پذیرش دانشجویی دانشگاه یاسوج در چهارمقطع عنوان شده در آزمون سراسری امسال 2 هزار و 400 دانشجو بوده که باید منتظر باشیم که چه تعداد از این دانشجویان در این دانشگاه نام‌نویسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تعداد دانشجویان پذیرفته شده سال‌جاری دانشگاه یاسوج حدود 53 درصد معادل یک هزار و 272 دانشجو را آقایان تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: برای اولین بار است که تعداد دانشجویان پذیرفته شده دانشگاه یاسوج تعداد آقایان بیشتر از خانم ها بوده است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: 47 درصد دانشجویان پذیرفته شده این دانشگاه معادل یک هزار و 128 نفر را نیز خانم ها تشکیل می دهند.

باقری تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه یاسوج را 550 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد کدرشته های این مقاطع نیز 70 کدرشته کارشناسی ارشد و 20 کدرشته دکتری است.

وی گفت: تعداد کدرشته کارشناسی در دانشگاه یاسوج 30 کدرشته و تعداد کدرشته کاردانی این دانشگاه نیز سه کد رشته است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سوال که برای دانشجویان ورودی 96 مشکل خوابگاهی دارید یا خیر؟ هم بیان داشت: برای ورودی های امسال مشکل خوابگاهی نداریم.

باقری افزود: هم اکنون نامنویسی از پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه یاسوج در حال انجام و تا دوشنبه هفته آینده سوم مهرماه ادامه دارد.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را حدود هفت هزار دانشجو عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما