شناسهٔ خبر: 21482006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

باشگاه خبرنگاران جوان

سرخپوشان پایتخت در غیاب سید جلال حسینی با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف زرد پوشان اصفهانی می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سرخپوشان پایتخت در حالی فردا به مصاف زردپوشان اصفهانی می روند که سید جلال حسینی به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

همچنین بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در بازی با پیکان از ناحیه زانوی دست چپ مصدوم شد اما مصدومیتش با تلاش کادر پزشکی برطرف شد و مشکلی برای محافظت از دروازه سرخپوشان پایتخت ندارد.

برانکو به علت فشردگی بازی ها و خستگی بازیکنان تصمیم گرفت که تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند و چند بازیکن اصلی خود را از همان ابتدای بازی برابر پیکان به زمین مسابقه نفرستد و از نیمکت نشینان از جمله رسن و نعمتی استفاده کند. به هر حال این بازیکنان نتوانستند اعتماد برانکو را جلب کنند و عملکرد خوبی در این بازی نداشتند.

براین اساس به نظر می رسد که برانکو در بازی با سپاهان دوباره از بازیکنانی همچون امیری و مسلمان در ترکیب اصلی تیمش استفاده می کند تا با انتقادات اهالی فوتبال مواجه نشود.

همچنین زوج طارمی و منشا در بازی با پیکان موفق نبودند و به نظر می رسد علیپوردر بازی با سپاهان همراه با طارمی یا منشا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی،صادق محرمی( محسن ربیع خواه)، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر زردپوشان اصفهانی بازی می کنند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

نظر شما