شناسهٔ خبر: 21481607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار یزدی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل:

میز ما برای مذاکره با دشمن، «شلمچه» و «خرمشهر» است

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: میز ما برای مذاکره با دشمن، «شلمچه» و «خرمشهر» است و نماینده ما برای مذاکره همت‌ها، خرازی‌ها و باکری‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

میز ما برای مذاکره با دشمن، «شلمچه» و «خرمشهر» استبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار «محمدرضا یزدی» صبح امروز (چهارشنبه 29 شهریور) در مراسم تجدید بیعت پاسداران و بسیجیان تهران بزرگ با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: امام با حرکت خود در سال 1342 بنیان تفکری را در کشورمان پایه گذاری کرد که تا پیش از آن به فراموشی سپرده شده بود. این تفکر، تفکر اسلام ناب محمدی بود.

وی ادامه داد: امام بنیانگذار تفکر انقلابی در عصر حاضر بود که دشمنان با نگرانی به آن نگاه می‌کردند، البته آن‌ها امیدوار بودند این انقلاب هم همانند سایر انقلاب‌ها فراموش شود در حالی که امام بنیانگذار عمل انقلابی هم بودند، لذا ما هیچگاه از عمل انقلابی فارغ نمی‌شویم.

سردار یزدی گفت: امروز در آستانه هفته دفاع مقدس گرد هم آمدیم تا با امام پیمان مجدد و میثاقی دوباره ببندیم و بگوییم ما تفکر انقلابی را آموختیم و عمل انقلابی را هم در حرکت شهدا و جانبازان تجربه کردیم و امروز هم انقلابی ماندن را در دفاع از حرم اهل بیت نشان می‌دهیم؛ این عهد را می‌بندیم که از دنیا طلبی و خودرایی و خودکامگی و پرداختن به زخارف دنیا دور خواهیم ماند.

وی تاکید کرد: به امام مخلصانه عرضه می‌داریم که ای امام، فرزندان شما در سپاه خود را وقف اسلام و انقلاب کرده‌اند؛ به امام می‌گوییم، ای امام تفکر بسیجی را نه تنها فراموش نکردیم بلکه افتخارمان این است که هر روز و با دقت اعمال و رفتارمان را دوره می‌کنیم و با دشمنان انقلاب بویژه شیطان بزرگ در هیچ نقطه و لحظه و نحوه‌ای به آرامش نخواهیم رسید و نیز بر سر هیچ میزی با آن‌ها برای تفاهم و مذاکره نخواهیم نشست.

سردار بزدی گفت: میز ما برای مذاکره با دشمن شلمچه و خرمشهر و نماینده ما برای مذاکره همت‌ها، خرازی‌ها و باکری‌ها هستند؛ لذا در اینجا عهد می‌بندیم راه شهیدان را با رهبری ولی امرمان ادامه می‌دهیم تا دشمنان از اینکه فرزندان شما در مقابل‌شان زانو بزنند، مایوس شوند.

وی بیان کرد: دستان مخملینی که در زیر آن دست چدنی قرار دارد را با ادامه دادن راه شما و شهدا تشخیص خواهیم داد، زیرا آنها جز به نابودی ما فکر نمی‌کنند؛ آن‌ها جهان خوارهایی هستند که از هیچ جنایتی مانند کودک کشی و نسل کشی دریغ نمی‌کنند. با این عهد و میثاقی که با امام می‌بندیم، می‌گوییم همچنان پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود تا آسیبی به این انقلاب و مردم وارد نشود، زیرا ملاحظه می‌کنیم کشورهایی که در منطقه از نعمت رهبری ولی فقیه برخوردار نیستند، هر روز توسط دشمنان به خاک و خون کشیده می‌شوند.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: امروز آنچه را که شما در رسیدگی به محرومین وصیت کردید را سرلوحه کار خود قرار دادیم؛ ما برای محرومیت زدایی و تامین امنیت در کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ آن روزی که انقلاب شد ما به دنبال جنگ نبودیم حتی سلاح‌هایی را هم که رژیم منحوس پهلوی خریداری کرده بود را هم نخواستیم برای اینکه می‌خواستیم کشورمان را آباد کنیم و مردم به تعالی اخروی برسند ولی دشمنان نگذاشتند؛ زیرا می‌ترسیدند این نگاه اخروی ما به دنیا به سایر کشورها هم سرایت کند، به همین علت به وحشت افتادند و جنگی همه جانبه را به مردم تحمیل کردند، به همین علت مفتخریم که توانستیم با رهبری امام هشت سال جنگ تحمیلی را اداره و از مردم، کشور و اسلام دفاع کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ضرب شصت تفکر بسیجی را چشیده پس اگر با همین تفکر کشور را اداره کنیم، ‌ان‌ها از داشتن طمع به کشورمان مایوس خواهند شد اما تا زمانی که امید داشته باشند حمله یا نفوذ می‌کنند و مردم آرامش نخواهند داشت، به همین علت باید امید آن‌ها را ناامید کنیم.

سردار بزدی بیان کرد: آن‌ها نگران هستند که آیا پاسداران تفکرات همت، خرازی و باکری‌ها را ادامه می‌دهند یا نه؟ و اینکه آیا بسیجی‌ها همچنان تفکر دفاع مقدسی دارند؟ به همین علت است که با دو هزار شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی سعی می‌کنند تا دل بچه‌های ما را در رابطه با اینکه می‌توانند مقابل آن‌ها مقاومت داشته باشند، خالی کنند. ولی ثابت کردیم تا زمانی که نگاه به فرمان رهبرمان داشته باشیم و آن را گوش دهیم، تمام تحقیقات ‌آن‌ها نقش بر آب می‌شود، البته ممکن است گاهی تند برویم ولی راه‌مان را ادامه خواهیم داد؛ شاید تحریم و فشار و تهدید فضا را غبارآلود کند ولی باز هم چشم به فرمان رهبری خواهیم داشت و توصیه‌های او را سرلوحه خود قرار می‌دهیم.

وی در پایان عنوان داشت: در این راه افتخارمان از خودگذشتگی، ایثار و جانبازی است؛ افتخارمان این است که در این راه خون خود را اهدا می‌کنیم اما با این حال در اینجا از امام بابت همه کوتاهی‌ها و اشتباهات عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را برای ترویج آرمان‌های انقلاب مصروف سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما