شناسهٔ خبر: 21481131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازی داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ - ترکمنستان

واکنش کاپیتان و سرمربی تیم فوتسال بانوان به باخت مقابل تایلند

71563

تیم ملی فوتسال بانوان امروز (چهارشنبه) در دومین دیدار مرحله نهایی نتیجه را به تیم تایلند واگذار کرد، اما با سه امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتسال بانوان امروز (چهارشنبه) در دومین بازی مرحله گروهی خود مقابل تایلند نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد و به عنوان تیم دوم گروه بازی سختی را مقابل ژاپن در نیمه نهایی خواهد داشت. ملی پوشان در دوره گذشته بازی‌های داخل سالن آسیا در فینال نتیجه را به تیم ژاپن واگذار کرده بودند و به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها دست یافته بودند.

واکنش کاپیتان، سرمربی و فرشته کریمی به باخت مقابل تایلند به شرح زیر است:

نسیمه غلامی، کاپیتان تیم فوتسال بانوان پس از شکست برابر تایلند، بیان‌ کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم پایاپای بودیم. نمی‌خواهم بگویم نتیجه‌ کسب شده به داوری مربوط می‌شود، اما داوری بد بود و در این دیدار از داور ژاپنی استفاده کرده بودند که نباید این اتفاق می افتاد. ما چیزی را از دست نداده‌ایم. بازی بعدی خود مقابل ژاپن را اگر پیروز شویم به فینال صعود خواهیم کرد. تیم برای بازی با ژاپن پر قدرت ظاهر خواهد شد و چیزی را از دست نداده‌ایم.

فرشته کریمی نیز پس از پایان بازی با تایلند، اظهار کرد: بازی بسیار سختی را مقابل تایلند انجام دادیم، شانس با ما یار نبود. تیم ما 30 موقعیت گل داشت در صورتی که تیم تایلند تنها 18 موقعیت گل داشت. نتیجه‌ را واگذار کردیم. باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی نیمه نهایی خود که مقابل ژاپن قرار خواهیم گرفت باید فکر کنیم تا در صورت پیروزی مقابل ژاپن و صعود به فینال نتیجه‌ مقابل تایلند را فراموش کنیم. بازی با ژاپن بسیار سخت است، اما ما نیز همیشه مرد روزهای سخت بوده ایم. ان‌شاء‌الله که این نتیجه‌ را جبران خواهیم کرد. در این دیدار شانس اصلا شانس با ما یار نبود، از 30 موقعیت گل حتی یک مورد هم گل نشد، اینها همه جزو بدشانسی‌های ورزش محسوب می‌شود. امیدوارم که در بازی مقابل ژاپن شانس با تیم ما یار باشد تا به فینال صعود کنیم.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان نیز در پایان بازی با تایلند، بیان‌ کرد: بازی بسیار سختی بود. حوادث بازی از ابتدا به سود تیم ما رقم نخورد. پنالتی‌دقیقه سوم بازی صرف نظر از درستی و یا غلط بودن آن بر روی روند بازی تاثیرگذار بود. در مجموع تیم ما در نیمه نخست خوب بازی نکرد و آن چیزی را که از بچه‌ها انتظار داشتم اجرا نشد، اما بر خلاف آن در نیمه دوم بازیکنان بازی را خوب آغاز کردند و تا آخر نیز این روند را ادامه‌ دادند، اما موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد تا این که تیم پنج اخطاره شد و پنالتی‌ دوم تایلند نیز تبدیل به گل شد.

او در ادامه‌ افزود: فوتسال بازی است که زمانی با تیم مقابل همسان هستی اتفاقات بازی هم باید با تیم یار باشد که امروز برای تیم ما این گونه نبود. دو نیمه متفاوت را از تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران امروز شاهد بودیم و فکر می‌کنم که تا پایان بازی تقاص بازی نیمه نخست را دادیم. می خواستیم در نیمه نهایی بازی آسانی را مقابل چین داشته باشیم که این امر نیز محقق نشد و بازی سخت دیگری را مقابل ژاپن خواهیم داشت که باید تمام تمرکز خود را روی آن بازی بگذاریم تا با پیروزی مقابل ژاپن به فینال صعود کنیم.

انتهای پیام

نظر شما