شناسهٔ خبر: 21479156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده کاشان: ترامپ از نظر روحی و روانی مشکل دارد

نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ بهتر است به جای اینکه در مورد کشورهای دیگر سخن بگوید به توصیه عاقلان گوش کند و مشکلات آمریکا را حل کند. ترامپ باید پاسخگوی آسیب‌های اجتماعی و تظاهرات مردم خودش باشد.

صاحب‌خبر -

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل که ایران را بزرگ‌ترین حامی تروریست و یک دیکتاتوری خطرناک توصیف کرد، گفت: ترامپ از نظر روحی و روانی دارای یک مشکل است چرا که نوع نگاه و تحلیلش نسبت به مسائل یک تحلیل ناقص و خودخواهانه است. کشور و ملت ایران مستقل هستند و اراده قوی و قدرت قوی برای تصمیم‌گیری دارد و امورات خود را با قدرت کافی پیش می‌برد، لذا هیچ نیازی نیست که کشوری دیگر بخواهد به آن توصیه‌ای کند.

وی افزود: این نوع ادبیات در سخنرانی ترامپ زیبنده نیست. ترامپ از روزی که آمده دیدگاه‌های جنجالی، خودخواهانه و انحصار طلبانه دارد که حتی این سخنان در آمریکا هم خریدار ندارد. آمریکا بیش از هر زمان دیگری درگیر مسائل داخلی خودش است و اینجاست که عدو سبب خیر می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نوع ادبیات قابل قبول نیست و جمهوری اسلامی هم کشوری نیست که آمریکا بخواهد برای آن خط و نشان بکشد. بزرگ‌ترین حامی تروریست در جهان آمریکاست که در همه جای دنیا دخالت می‌کند. هر جنایتی در جهان است رد پای آمریکاست. ایران بر اساس مصالحش امورات خود را پیش می‌برد و حضور ایران در سوریه و عراق برای مبارزه واقعی با تروریست است نه مثل آمریکا که مبارزه کاذب با تروریست می‌کند.

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: آمریکا در عمل از تروریست حمایت می‌کند و آن را پرورش می‌دهد. اما جمهوری اسلامی به دلیل مبارزه با تروریست در سوریه و عراق حضور دارد و از مرزهای ایران دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: اتفاقاً بزرگ‌ترین دیکتاتوری جهان آمریکاست و در همین زمان ترامپ این دیکتاتوری تشدید شده است. هیچ کشوری در جهان مانند ایران دموکراسی و آزادی ندارد. آمریکایی‌ها نقاب دموکراسی به چهره زده است و پشتش چهره دیکتاتوری و خائنانه‌ای دارند. این از نظر علمی قابل مطالعه است. انتخابات ایران بی‌نظیر است و این نعل وارونه زدن به وسیله ترامپ است.

انتهای پیام

نظر شما