شناسهٔ خبر: 21479067 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اپل به روزرسانی رسمی iOS ،watchOS و tvOS را منتشر کرد

دیجیاتو

کمپانی ساکن کوپرتینو در کنار iOS جدید، نسخه 11 سیستم عامل tvOS و همچنین 4 watchOS را نیز ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ اپل جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود تحت عنوان iOS 11 را برای آیفون، آیپد و آیپادها عرضه کرده که حالا با توقف پشتیبانی از اپلیکیشن های 32 بیتی، تنها نسخه های 64 بیتی نرم افزارها را اجرا خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، کمپانی ساکن کوپرتینو در کنار iOS جدید، نسخه 11 سیستم عامل tvOS برای ستاپ باکس های نسل چهارم به بعد و همچنین 4 watchOS برای تمام ساعت های هوشمند خود را نیز ارائه کرده است.

اپل به روزرسانی رسمی iOS ،watchOS و tvOS را منتشر کرد

در iOS 11 امکان استفاده همزمان از 3 اپلیکیشن برای آیپد فراهم شده است. اما در میان سیستم عامل های مورد بحث، به روزرسانی iOS تا حدودی از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که علاوه بر داشتن کاربران بیشتر، تغییرات بسیاری نیز به همراه داشته و ویژگی هایی مانند مولتی تسکینگ و حفاظت از حریم خصوصی را بهبود بخشیده است. همچنین یکی از موارد جالب در آپدیت اخیر، امکان استفاده همزمان از 3 اپلیکیشن بوده که با ترکیب قابلیت های «Split View» و «Slide Over» برای کاربران آیپد فراهم شده است.

لازم به ذکر است که برای دریافت iOS 11 (در صورت ارائه شدن برای آیفون یا آیپد مورد استفاده) کافیست دستگاه را به منبع برق متصل کرده و از مسیر «Settings > General > Software Update» به روزرسانی مورد بحث را دانلود و نصب کنید.

نظر شما