شناسهٔ خبر: 21478529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

مردم میانمار با طرح آمریکا کشته شدند

آمل - فرمانده سپاه کربلای مازندران با محکوم کردن جنایات و کشتار مردم مسلمان میانمار گفت: مردم میانمار با طرح آمریکا کشته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسن بابایی پیش ازظهر چهارشنبه  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل اظهار کرد: امروزه آمریکا قصد دارد مسلمانان را از آبراهه های بزرگ مثل تنگه هرمز دور کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروزه مسیحیان صهیونیست بیشتر از ۸۰۰ کانال تلویزیونی و کلیسا در آمریکا دارند، ادامه داد: شیطان بزرگ اعتقاد دارد اصل در عالم خلقت یهود است و بقیه برای خدمات به این قوم خلق شده اند

سردار بابایی با اشاره به اینکه مردم میانمار با طرح آمریکا کشتار شدند، افزود: آمریکا در نظر دارد تا اگر هزاران نفر مسلمان و غیرمسلمان را کشتار کرد ما هیچ اعتراضی نکنیم

وی با بیان اینکه آمریکا سال های قبل دستور انتقال مسلمانان را از نقاظ استراتژیک داده بود، گفت: امروز مسلمانان صهیونیستی هم وجود دارند و اینها همان هایی هستند که روزانه چند تن بمب بر روی مردم یمن می ریزند.

سردار بابایی اظهار کرد: دشمنان می گویند باید برای قیام آخر مسیحی و یهودی ها بیت المقدس را فتح کنند و در آن مکان مقدس هیچ مسلمانی نباشد و تمام تحرکات دشمنان اسم و رمز دارد.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه طرح آمریکا عدم  شکل گیری انقلاب اسلامی بود که انقلاب اسلامی در کشورمان صورت گرفت، افزود: این انقلاب زمینه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود و امروز برای راهیان نور جوانان حضور دارند.

وی با بیان اینکه امروز اربعین تبدیل به شروع قیام امام زمان شده است، افزود: امروزه در اربعین زائرانی از اروپا و یا دیگر قاره ها داریم و هواپیمای آمریکا و اروپا چارتر بلیط تهیه شده است که در اربعین حضور داشته باشند.

سردار بابایی با اشاره به اینکه باید در همه لحظات حواسمان باشد افزود: باید حرفی نزنیم و کاری نداشته باشیم که امریکا خوشش بیاید و آمریکا دوست دارد روحیه ما روحیه خودپرستی باشد تا به فکر خودمان و به دنبال شهوات باشیم.

گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ حکمت داجلری تقدیر به عمل آمد و سرهنگ بهروز عیسی زاده را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه آمل معرفی شد.

سرهنگ بهروز عیسی زاده پیش از این به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل مشغول به خدمت بود.

نظر شما