شناسهٔ خبر: 21478152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تمجید آقا معلم از پرسپولیس برانکو

جلالی با تمجید از تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس واقعاً تیم بزرگی است که پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. یکی از شاخصه‌های مهم تیم پرسپولیس نیمکتش است که می‌تواند هر گره‌ای را باز کند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی درباره پیروزی پیکان برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌های ما با تمام وجود تلاش کرده و کارهایی را که از آنها می‌خواستیم در زمین مسابقه پیاده کردند. آنها در این مسابقه واقعاً ازخودگذشتگی نشان دادند و باید از شاگردانم تشکر کنم.

وی با تمجید از تیم پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس واقعاً تیم بزرگی است که پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. یکی از شاخصه‌های مهم تیم پرسپولیس نیمکتش است که می‌تواند هر گره‌ای را باز کند. ما یک بخشی از مسائل فنی را به زمانی اختصاص داده بودیم که قرار است پرسپولیس از بازیکنان نیمکت‌نشین خود استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس در بین تیم‌های آسیایی هم در این زمینه یک تیم منحصربه‌فرد است و همین پارامتر می‌تواند به آنها در بازی برابر الهلال عربستان کمک کند. من معتقدم پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. پرسپولیس بدون شک مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر ایران است و شرایطی بهتر از دیگر تیم‌های ایرانی دارد.

جلالی همچنین در واکنش به ناراحتی بختیار رحمانی از تعویضش گفت: هر بازیکنی ممکن است بابت تعویض خود ناراحت شود، ولی مهم این است که بازیکن در این موارد تابع منافع تیم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات پیکان در فاز تهاجمی حل شده است یا خیر، تصریح کرد: ما تا حدودی با این مشکلات هنوز مواجه هستیم، ولی نسبت به گذشته کمتر شده است. به‌هرحال تلاش می‌کنیم تا در آینده تیم بهتری باشیم. هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان خاطر نشان کرد: فصل گذشته برای ما یک دوره تثبیت بود که آن را به خوبی پشت سر گذاشتیم. امسال اگر آرامش لازم را داشته باشیم می‌توانیم مقدمات بزرگ شدن را در آینده فراهم کنیم. امسال در لیست پیکان 17 بازیکن کاملاً جوان داریم که زیر 20 سال هستند. در بازی با پرسپولیس روی نیمکت تیم ما پنج بازیکن تیم امید و دو بازیکن زیر 23 سال حضور داشتند. مطمئناً آنها می‌توانند به بزرگ شدن پیکان در آینده کمک کنند.

نظر شما