شناسهٔ خبر: 21478120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازی های داخل سالن آسیا 2017- ترکمنستان

دو برنز برای بانوان کشتی‌گیر

71563

در روز پنجم بازی های داخل سالن آسیا بانوان کشتی‌گیر در کشتی با کمربند کلاسیک به روی تشک رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال برگزاری است و بانوان کشتی‌گیر در روز پنجم بازی ها در کشتی با کمربند کلاسیک به روی تشک رفتند.

سحر غنی زاده کشتی گیر وزن 65- کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر دل افروز از ازبکستان بر روی تشک حاضر شد و نماینده ایران در پایان با نتیجه 7بر 2 شکست خورد. غنی زاده در حالی که با 2 امتیاز جلو بود اما حریفش در دقایق پایانی 2 امتیاز گرفت و برنده شد.  ه این ترتیب  غنی زاده از دور رقابتها کنار رفت. دیگر کشتی گیران حاضر در سالن به شدت سحر غنی زاده را تشویق می کردند و می گفتند شکست این حریف کار سختی نیست.

لیلا سیاهوشی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 50- کیلوگرم، برابر نماینده هند قرار گرفت که با نتیجه 7 بر صفر توانست او را شکست دهد.  به این ترتیب با صعود سیاهوشی به نیمه نهایی کسب یک مدال برنز برای ایران قطعی شد. سیاوشی در مرحله نیمه نهایی  برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت که با نتیجه  3 بر  1 شکست خورد و به همان مدال برنز اکتفا کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی وزن 70+ کیلوگرم نیز، آسیه شجاعی توانست پارهار چاند از هند را با نتیجه 9بر صفر مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود. بنابراین یک مدال برنز دیگر برای ایران در بخش بانوان قطعی شد. او در مرحله نیمه نهایی با نماینده ترکمنستان رقابت کرد  که در پایان  شکست خورد و او از رسیدن به فینال بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.


ریحانه شیخان در وزن 60- کیلوگرم برابر نماینده قرقیزستان روی تشک حاضر شد که با نتیجه 9 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در دیدار دوم به مصاف نماینده ترکمنستان رفت که با نتیجه 6  بر صفر  شکست را قبول کرد. شیخیان در بازی سوم مقابل زوهرا دیگر نماینده ترکمنستان 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

شیخیان در بازی چهارم خود مغلوب نماینده فیلیپین شد و در گروه پنج نفره پنجم شد.

زهرا یزدانی نیز در مرحله یک چهارم نهایی وزن 55- کیلوگرم مقابل نماینده ترکمنستان 10بر صفر مغلوب شد.

اما در مسابقات بخش مردان، حامد میرزاپور کشتی‌گیر وزن 90- کیلوگرم ایران زمانی که کشتی را واگذار کرد و داور خواستار ایستادن کنارش شد تا دست برنده را بالا برد، خود داری کرد.او معتقد بود ایران اعتراض دارد و باید ابتدا به اعتراض ایران رسیدگی شود.

 میرزاپور روی زمین نشسته بود و داور از اومی خواست بلند شود و کنارش قرار گیرد.

 در نهایت اعتراض ایران قبول نشد و میرزاپور کنارداور ایستاد و دست حریفش بالا رفت. میرزاپور هم بازنده تشک را ترک کرد.

انتهای پیام

نظر شما