شناسهٔ خبر: 21478059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی:

رژه هوایی مشترک ارتش و سپاه با بهره‌گیری از ۳۲ فروند پرنده جنگی در آب‌های جنوب کشور برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رژه مشترک هوایی سپاه و ارتش با بهره‌گیری از ۳۲ پرنده نظامی و جنگی مختلف در محدوده آب‌های جنوب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سخاوت عشایری صبح امروز در حاشیه مانور تمرینی نیروی هوایی ارتش در بندرعباس در جمع خبرنگاران، بیان داشت: امسال به مناسبت ۳۱ شهریور ماه از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده است رژه نیروهای مسلح در تهران و رژه هوایی و دریایی در بندرعباس با محوریت نیروی هوایی ارتش برگزار شود.

وی ادامه داد: در مانور مذکور ۳۲ فروند پرنده جنگی شامل اف ۴ و سوخو ۲۲ تو کانون سپاه و هلیکوپترهای مختلف از ارتش و سپاه حضور خواهند داشت.

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: خدا را شکر می‌کنیم که در حال حاضر ارتش خیلی قوی‌تر از زمان اول جنگ شده است و همواره اقتدار خود را در مأموریت‌ها و مانورهای هوایی نشان داده‌ایم.

امیر عشایری در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ارتش و نیروی هوایی امروز توان قابل ملاحظه‌ای در ساخت قطعات و امکانات مورد نیاز خود دارند، یادآور شد: رژه هوایی روز جمعه ۳۱ شهریور با همکاری سپاه و ارتش از پایگاه نهم شکاری و پایگاه مربوطه در غرب بندرعباس اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز مرحله نهایی تمرین مانور مذکور در حضور نمایندگان رسانه‌های خبری در پایگاه نهم شکاری با موفقیت برگزار شد.

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در روز مانور ۱۰ فروند هواپیما از پایگاه نهم شکاری و سایر جنگنده‌ها از پایگاه دیگر وارد مرحله مانور می‌شوند.

امیر عشایری در پاسخ به سوالی در خصوص مبانی و اهداف این رزمایش یادآور شد: رزمایش‌های برگزار شده در نیروهای مسلح ایران با هدف بازدارندگی صورت می‌گیرد.

نظر شما