شناسهٔ خبر: 21477632 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

"هجوم زمستان" به صحنه های تئاتر/عکس

نمایش آشویتس زنان با حضور هنرمندانی همچون علی اصغر دشتی، یوسف باپیری، اسماعیل میهن دوست، مصطفی کوشکی، سیروس همتی و سعید داخ به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

آشویتس زنان شب گذشته با حضور هنرمندانی همچون علی اصغر دشتی، یوسف باپیری، اسماعیل میهن دوست، مصطفی کوشکی، سیروس همتی و سعید داخ به کار خود پایان داد.

اصغر دشتی

آشویتس زنان به نویسندگی و کارگردانی علی صفری و با بازی امیر شمس، یگانه رجبی، یاسمن میرزایی و شهرزاد محمودی از دوازدهم شهریور ماه 96 به مدت 15 شب در خانه نمایش دا روی صحنه رفت.

این نمایش از همان ابتدا و با حضور محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم ماجرای نیمروز با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و تماشاگران روبرو شد.

سیروس همتی

در ادامه هنرمندانی مانند مرتضی علی عباس میرزایی، حمیدرضا صدر، رسول ادهمی، ناصر هاشمی، اصغر آبگون، پیمان قدیمی، کامران کیان ارثی، حامد سلیمان زاده، میرنادر مظلومی، عقیل بهرامی به تماشای آشویتس زنان نشستند.

اسماعیل میهن دوست

این نمایشنامه تا به حال دو بار روی صحنه و این سومین تجربه اجرای عموم آن بود. آشویتس زنان امسال برای حضور در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر اعلام آمادگی کرده و به حضور در فستیوال های اروپایی می اندیشد.

سعید داخ

رها حاجی زینل طراح موسیقی و بازیگردان اثر در پایان این نمایش اعلام کرد که این گروه به زودی و بعد کمی وقفه تمرینات نمایش "هجوم" به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل را برای اجرای عموم در زمستان 96 آغاز خواهد کرد.

نظر شما