شناسهٔ خبر: 21471622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست وزیران خارجه قطر، عربستان و مصر در نیویورک درباره سوریه

وزیران امور خارجه قطر، عربستان و مصر در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در نشستی مشترک درباره سوریه شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزیران امور خارجه قطر، عربستان و مصر در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در نشستی مشترک درباره سوریه شرکت کردند.

دفتر رسانه ای وزارت خارجه قطر روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد شیخ محمد بن عبد الرحمن آل ثانی در حاشیه هفتاد و دومین نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با عادل الجبیر و سامح شکری وزیران خارجه عربستان سعودی و مصر درباره تحولات سوریه گفتگو کرد.
این اولین نشست وزیر خارجه قطر با همتایان عربستانی و مصری خود از زمان آغاز بحران منطقه خلیج فارس و اعمال تحریم ها بر ضد قطر از جانب چهار کشور عربستان، بحرین، امارات و مصر در اواسط خرداد گذشته است.
دفتر رسانه ای وزارت خارجه قطر اعلام کرد در نشست وزیران خارجه قطر، عربستان و مصر در نیویورک طرحهای پیشنهادی برای کاهش تنش و درگیری در سوریه، ادامه تلاش ها برای برگزاری مذاکرات سیاسی و آخرین تلاشها برای آزاد سازی اراضی تحت اشغال گروه داعش در سوریه مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما