شناسهٔ خبر: 21471429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با برگزاری آیین اختتامیه؛

برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی معرفی شدند

بجنورد- برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی طی آیین اختتامیه این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه آیین اختتامیه سومین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی به همراه اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در محل تالار گلشن بجنورد برگزار و برگزیدگان معرفی و تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش آرای هیئت داوران سومین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی متشکل از محمد مهنانی، عباس کریمی و محمد شاکری به شرح ذیل است؛

برگزیده بخش طراحی پوستر و بروشور، سمانه صابری برای طراحی پوستر نمایش بازی آخر معرفی شد.

طراحی لباس: مشترکا نرگس بخشی برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند و ستاره پس افکند برای نمایش ستاره ها به همه چشمک می زنند برگزیده این بخش معرفی شدند.

علی ارشک، محمد حاجی و امیرعلی داوری برای نمایش و این منم زنی تنها در بخش موسیقی این جشنواره برگزیده شدند.

تقدیر بخش طراحی صحنه به هادی اسدی برای نمایش ستاره ها به همه چشمک می زنند تعلق گرفت و نازنین آریاوند برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند نیز برگزیده این بخش اعلام شد.

در بخش بازیگری مرد از عظیم الهی برای بازی در نمایش بازی آخر و هادی اسدی برای بازی در نمایش ستاره ها به همه چشمک می زنند تقدیر شد.

پرنیا روانخواه برای بازی در نمایش و این منم زنی تنها مورد تقدیر قرار گرفت و عنوان سوم بازیگری زن به پریا شیری برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند تعلق گرفت.

همچنین یاسمن گلرخ برای بازی در نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند جایزه دوم بازیگری زن و پرنیان گل محمدی برای نمایش قوی تر عنوان اول بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کردند.

بر اساس رأی هیئت داوران، بخش متن سومین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی برگزیده ای نداشت.

در بخش کارگردانی از نازنین آریاوند برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند تقدیر و امیر رضا فدائی برای کارگردانی نمایش قوی تر برگزیده این بخش اعلام شد.

گفتنی ست، جایزه حمایتی ستاد برگزاری جشنواره به نمایش هشت دقیقه تو کتم نمیره از شهرستان گرمه تعلق گرفت.

همچنین دو نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند و قوی تر، بدون اولویت به عنوان آثار برگزیده جشنواره برای حمایت و اجرای عموم معرفی شدند.

نظر شما