شناسهٔ خبر: 21471269 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

در پانصد و هشتمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

ماجرای پادرمیانی ناطق‌نوری برای شهردار شدن احمدی‌نژاد/ آیا مجازاتی کارسازتر از اعدام وجود ندارد؟/ نظر فیلسوف ایرانی راجع به پوشیدن شلوار لی پاره

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: گلایه زهره حمیدی از باندبازی در سینما؛ نظر دکتر ابراهیم دینانی راجع به پوشیدن شلوار لی پاره؛ را بشنوند.

صاحب‌خبر -
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و هشتمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
 
گلایه زهره حمیدی از باندبازی در سینما
بررسی وضعیت باشگاه استقلال در برنامه نود
نظر دکتر ابراهیم دینانی راجع به پوشیدن شلوار لی پاره
ماجرای پادرمیانی ناطق‌نوری برای شهردار شدن احمدی‌نژاد
آیا مجازاتی کارسازتر از اعدام وجود ندارد؟
mp4
<div id="video-display-embed-code_773690" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.tabnak.ir/fa/news/play/embed/731765/773690?width=800&height=800"></script></div>
دانلود ساعت صفر 
 
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده

نظر شما