شناسهٔ خبر: 21471038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با معرفی برترین ها در تالار گلشن بجنورد به کار خود پایان داد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی امشب و در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در تالار گلشن پایان دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالیبجنورد، هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزیدگان را بدین ترتیب معرفی کردند:
در بروشور: جلیل حاتمی طراح پوستر و بروشور نمایش هفت سین سال ٦٣ از اسفراین.
نور پردازی: رضا رضایی از جاجرم برای نورپردازی نمایش زیر باران از تو می خوانم.
موسیقی: مهلا رئوفی برای نمایش اقیانوس آرام از شیروان.
طراحی لباس: امیرعلی پریز از بجنورد، طراح لباس نمایش دوئل برای نخوت.
طراحی صحنه:  محمود آزاد از اسفراین برای طراحی صحنه نمایش هفت سین سال ٦٣.
برگزیده این بخش: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و پنج میلیون ریال وجه نقد به احسان کمالی طراح صحنه نمایش پایان را من تعیین می کنم به عنوان برگزیده این بخش تعلق گرفت.
در بازیگری: هیئت داوران از امیر حصاری، مهدی ایزانلو و محیا درگزی، گروه فرم نمایش دوئل برای نخوت با اهدای لوح تقدیر و سه میلیون ریال وجه نقد، تقدیر کرد.
بازیگری سوم مرد: امید غفاری برای بازی در نمایش اقیانوس آرام از شیروان و امیرحسین جان نثار برای بازی در نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد.
بازیگری دوم مرد: امیرعلی پریز از بجنورد برای بازی در نمایش دوئل برای نخوت و بهنام محمدزاده برای بازی در نمایش هفت سین سال٦٣ از اسفراین.
بازیگری اول مرد: احمد زعفرانی برای نمایش پایان را من تعیین می کنم از بجنورد، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و شش میلیون ریال وجه نقد دریافت کرد.
بازیگری سوم و دوم زن: آزاده حیدرزاده و مهسا درگزی برای نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد.
رتبه نخست بازیگری زن: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال به فاطمه قدرتی از گرمه برای بازی در نمایش کمکم کن رسید.
همچنین هیئت داوران از نیلوفر ذبیحی، بازیگر نوجوان نمایش ما به هم دروغ نمی گیم با اهدای لوح تقدیر و یک میلیون ریال وجه نقد تقدیر کرد.
رتبه سوم کارگردانی: مهدی کشمیری برای نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد.
رتبه دوم: محمد یحیی آبادی از اسفراین برای نمایش هفت سین سال ٦٣.
رتبه نخست: امیرحسین روحانی از بجنورد، کارگردان نمایش پایان را من تعیین می کنم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ هشت میلیون ریال جایزه این بخش را از آن خود کرد.
در نویسندگی، هیئت داوران ضمن اهدای لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به انیسه حاجی زاده نویسنده نمایش کمکم کن، در این بخش هیچ انتخابی نداشت. هشت اثر نمایشی در این دوره با یکدیگر رقابت کردند.

مشاهده فیلم
اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی+فیلم اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی+فیلم اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی+فیلم اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی+فیلم
 


نظر شما