شناسهٔ خبر: 21467314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور ۹۰۰ تکواندوکار

مسابقات تکواندوی جام سفیر در اردبیل برگزار می‌شود

R41374/P1377/S6,49/CT11

رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل گفت: مسابقات تکواندوی جام سفیر با حضور سفیر کره جنوبی در جمهوری اسلامی ایران ماه آینده با حضور ۹۰۰ تکواندوکار در اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسماعیل لطف‌علی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی در اردبیل اظهار داشت: طبق رایزنی‌هایی که با فدراسیون تکواندو صورت گرفته استان اردبیل ماه آینده میزبان مسابقات تکواندوی جام سفیر است که این مسابقات در تقویم فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با حضور سفیر کره جنوبی در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که 450 نفر در بخش آقایان و 450 نفر در بخش بانوان از 30 استان کشور در اردبیل حضور یافته و این مسابقات در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل گفت: 19 مهرماه زمان برگزاری تکواندوی بخش آقایان و 21 مهر ماه نیز تکواندوکاران بانوان در استان اردبیل حضور می‌یابند و زمان برگزاری هر یک از این مسابقات به مدت 2 روز خواهد بود.

لطف‌علی‌زاده بیان کرد: بیش از 90 درصد هزینه‌های برگزاری مسابقات تکواندی جام سفیر توسط فدارسیون تکواندو پرداخت می‌شود که این برای ما یک فرصت مناسب است تا بتوانیم تیم‌های استان اردبیل را نیز در این مسابقات شرکت دهیم.

وی بیان کرد: استان اردبیل به دلیل میزبانی در هر رده آقایان و بانوان دو تیم برای این مسابقات آماده می‌کند که امیدواریم بتوانیم با استفاده از امتیازات این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما