شناسهٔ خبر: 21467191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست ارشاد استان البرز:

کرج فاقد یک سالن استاندارد تئاتر است

R41451/P1492/S6,50/CT11

سرپرست اداره کل ارشاد استان البرز با بیان اینکه البرز در حوزه‌های گوناگون مشکل دارد گفت: کرج فاقد یک سالن استاندارد تئاتر است و علی رغم این کمبودها و محدودیت‌ها هنرمندان این استان توانسته‌اند بدرخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی خیلدار در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر استان البرز که عصر امروز در محمد شهر کرج برگزار شد اظهار داشت: در حوزه تئاتر البرز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: تئاتر با باقی هنرها تفاوت دارد که حتما باید مخاطب داشته باشد.

سرپرست ارشاد استان البرز با بیان اینکه هنر تئاتر کارگاه سینما و تلویزیون است، بیان کرد: اگر هنر تئاتر تقویت نشود بخش‌های نمایشی مانند سینما و تلویزیون به مشکل بر می‌خورد و این موضوع نیازمند اهتمام جدی است.

وی با بیان اینکه البرز در حوزه‌های گوناگون مشکل دارد، عنوان کرد: کرج فاقد یک سالن استاندارد تئاتر است و علی رغم این کمبودها و محدودیت‌ها هنرمندان این استان توانسته‌اند بدرخشند.

خیلدار با بیان اینکه ایجاد شرایط زیر ساختی برای تئاتر با همت مسئولان شدنی است، گفت: البرز از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تئاتر و تعزیه برخوردار است و قدمت مراسم تعزیه و هنرهای آیینی در استان البرز به حدود 700 سال می‌رسد.

وی با بیان اینکه نمایش در کرج مورد توجه نسل جوان و علاقه‌مندان زیادی است، بیان کرد: تعداد زیادی از هنرمندان و بازیگران مشهور از البرز در سطح هنر کشور درخشیده و در حال حاضر جزو هنرمندان تراز اول کشور هستند.

سرپرست ارشاد استان البرز با بیان اینکه وظایف ما و همکاران ما تسهیل‌گری و کمک به هنر است نه سخت‌گیری و ایجاد مشکل برای هنرمندان، تاکید کرد: من و همکارانم کار ریل‌گذاری و حمایت و ایجاد زیر‌ساخت‌ها را برای درخشش و تبلور هنر انجام می‌دهیم و در این راه از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: استان البرز می‌تواند بهتر از این جایگاه در سطح کشور داشته باشد و این مهم با این ظرفیت‌ها دست یافتنی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما