شناسهٔ خبر: 21467190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی با امیرسرلشکرستاد سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کرد

ایرنا- تهران- سردارسرتیپ پاسدارحسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان ارشد و معاونین این نیرو با امیرسرلشکرستاد سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار که عصر امروز (سه شنبه) درمحل ستاد فرماندهی ارتش صورت پذیرفت، سرلشکر موسوی با اشاره به بازدید اخیرفرماندهی معظم کل قوا از دانشگاه امین نیروی انتظامی و بیانات مهم معظم له درباره فعالیت ها و عملکرد این نیروی مقتدر و خدمتگذار اظهار کرد: در دیدار امروز با سردار اشتری برخی از محورها و تدابیر مطرح شده درمنویات فرماندهی کل قوا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی افزود: «بخش دوم گفتگوها مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی بود که با همه بخش ها و نهادهای کشور ارتباط دارد. ارتش نیز به عنوان یکی از مهم ترین ارکان نیروهای مسلح و ما به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه داریم از نیروی انتظامی پشتیبانی و حمایت کنیم تا اقتدار این نیرو روز به روز بیشتر و قوی تر شود و الحمدلله در سال های اخیر نیروی انتظامی عملکرد خوبی داشته و روز به روز بهتر شده است».
سرلشکر موسوی تصریح کرد: زمینه های بسیاری نیز برای همکاری های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی انتظامی در بخش های آموزشی و عملیاتی وجود دارد و آن هم افزایی مورد نظر رهبرمعظم انقلاب می تواند در این همکاری های مشترک تحقق پیدا کند.
وی ادامه داد: البته شاید در ظاهر امر بین ماموریت های ارتش و ناجا فاصله زیادی دیده شود چراکه ماموریت های ما بیشتر نظامی و ماموریت های ناجا بیشتر انتظامی است؛ اما در حوزه هایی از جمله آموزش برای نیروی های مرزبانی، حوزه های هوایی و دریایی و مانند آن می توان همکاری های مشترکی انجام داد که در این زمینه ها با سردار اشتری صحبت کردیم تا ارتش و نیروی انتظامی با همفکری و کمک به یکدیگر در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی حرکت کنند.
همچنین در این دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز از آمادگی این نیرو برای ارتقای سطح همکاری های مشترک با ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بر هم افزایی بیشتر با ارتش و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
اجتمام/1193*1724* 7029
دریافت کننده: فرهاد شرف پور * انتشار: حسین فتح الهی

نظر شما