شناسهٔ خبر: 21467182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار یزدی در مراسم رونمایی از کتاب شراره‌های خورشید

امروز باید به شیوه زندگی شهید همت‌ها بپردازیم

R1405/P1010110/S4/CT47

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله تهران بزرگ با بیان این که امروز باید به شیوه زندگی شهید همت‌ها بپردازیم گفت: رشادت و صلابتی که شهید همت در عملیات خیبر از خود نشان داد اجری جز شهادت به همراه نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله تهران بزرگ در مراسم رونمایی از کتاب شراره‌های خورشید که به کارنامه عملیاتی لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) در عملیات خیبر می‌پردازد، در سخنانی دفاع مقدس را یکی از زیباترین برهه‌های انقلاب اسلامی از 4 دهه عمر آن برشمرد و گفت: اگر بخواهیم در دفاع مقدس به رشادت ها و حماسه‌ آفرین‌های رزمندگان اشاره کنیم باید به عملیاتی‌هایی همچون خیبر، والفجر 4، والفجر 8، بدر و دیگر عملیات‌ها اشاره کنیم. اما ارزش عملیات خیبر به این بود که این عملیات اولین عملیات آبی خاکی بود که رزمندگان تجربه می‌کردند. اما توان مدیریتی رزمندگان در این عملیات به گونه‌ای بود که رژیم بعث مجبور شد کمک تمامی کشورها را به میدان آورد تا رزمندگان ما را در این عملیات از میدان به در کند. 

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم در جنگ برگ زرینی بپردازیم آن زندگی شهید همت است، همچنان که شهادت شهید همت تاثیرگذار بود اما زندگی همت زیباتر از شهادت او بود و زندگی همت طوری بود که سرانجامش شهادت شد.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله تهران بزرگ با بیان این که امروز باید به شیوه زندگی شهید همت‌ها بپردازیم گفت: رشادت و صلابتی که شهید همت در جزایر رقم زد، اجری جز شهادت نداشت. امروز نیز اگر مسئولین و مردم در زاویه نگاه شهید همت حرکت و تلاش کنند قطعاً دارای اجری چون خود شهید همت خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما