شناسهٔ خبر: 21467162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

برانکو: بازیکنانم بعد از عقب افتادن از حریف هیجانی می شوند

صاحب‌خبر -
روز نو :

یک روز پس از شکست مقابل پیکان برانکو درباره این دیدار به اظهار نظر پرداخت.

 

این شکست برایمان مفید بود

بعد از مدت ها این اولین شکست خانگی ما بود و اصلا انتظارش را نداشتیم. این شکست به هر حال برایمان مفید بود چون لیگ ماراتن است. به خاطر هواداران متاسفم ولی این امتیاز را یک جا جبران می کنیم. دربرابر پیکان باختیم چون آنطور که باید بازی نکردیم درواقع نتوانستیم متناسب با  روش بازی حریف بازی کنیم. توپ های بلند پیش از حد ارسال کردیم و حرکات انفرادی زیادی داشتیم. به ندرت و  کند بازی را عوض می کردیم و خیلی  زمان و فضا را در اختیار پیکان قرار دادیم. البته این اتفاق ممکن است در خیلی از بازی ها رخ بدهد. اکنون  ما ۵ امتیاز  مقابل حریفانی از دست دادیم که نباید به آن ها امتیاز می دادیم.

 

پرسپولیس آرامش نداشت

اینکه می گویند پرسپولیس به جز یک بازی در سایر مسابقاتی که عقب افتاده، پیروز نبوده باید بگویم نمی دانم منظور کدام مسابقات است. من واقعا از این موضوع بی خبرم و آن را دنبال نکرده ام ، فقط می دانم خیلی از نتایجی که عقب بوده ایم را برگردانده ایم. من به تنها چیزی که فکر می کنم آماده کردن تیمم است الان هم می گویم چیزی که در بازی با پیکان کم داشتیم آرامش و صبوری بود؛ اما اینکه بازیکنانم بعد از عقب افتادن از حریف هیجانی و احساسی می شوند، را قبول دارم و باید اعتراف کنم این یکی از مشکلات ماست. متاسفانه هیجان و انگیزه در خیلی از بازیکنان ایرانی وجود دارد. آنها می خواهند عجولانه نتیجه را عوض کنند به جای آنکه صبور باشند و نتیجه را برگردانند. هیجان به تنهایی جوابگو نیست. باید در کل ۴۵ دقیقه صبور باشیم و تمرکز داشته باشیم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم در یک نیمه ۱۰ فرصت گل داشته باشیم. از ۴ موقعیتی هم که به دست آوردیم استفاده نکنیم. هرچند این واقعیت است که بازی های لیگ بعد یا قبل از بازی های لیگ قهرمانان آسیا بحران زا می شود. در تمام دنیا این اتفاق رخ می دهد. در کنفرانس خبری هم به این موضوع اشاره کردم که این بازی می تواند برای ما یک بازی هشداردهنده باشد . نه اینکه بازیکنان با تمام وجود  بازی نکنند. ویژگی این مسابقات این است. بدترین مسابقات آن مسابقاتی است که از قبل تصور کنید برنده هستید. همه فکر می کردند ما برنده ایم در حالی که می دانستم اینطور نیست.

 

پروین راست می گوید

درباره اینکه علی پروین گفته پرسپولیس در صورت شکست الهلال قهرمان آسیا خواهد شد، ابتدا از پروین تشکر می کنم و با او موافقم. اگر یادتان باشد وقتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بودیم، در آستانه بازی با الهلال گفتم این تیم به نیمه نهایی می رسد. طبیعی است این بازی ما با آنها جالب توجه خواهد بود. باید افتخار داشته باشیم که در این مرحله هستیم و از این مسابقه لذت ببریم.

 

آخرین وضعیت سیدجلال

ما کاپیتان تیممان سیدجلال حسینی  را برای بازی با سپاهان نداریم. او تمرینات اختصاصی را دنبال می کند. امیدواریم حسینی برای بازی با الهلال آماده شود. همچنین درباره غیبت کمال کامیابی نیا و محمد انصاری در بازی با الهلال باید بگویم عدم حضور انصاری و کمال برای ما فقدان است؛ ولی سیدجلال آماده می شود و این بخش را پوشش می دهد. ربیع خواه هم جای کمال را می گیرد. ضمن این که احمد نوراللهی هم اگر تا آن موقع برسد که تقویت می شویم.  

 

بشار و سیامک جوان هستند

همه آن بازیکنانی که مقابل پیکان بازی کردند ، بازیکنان پرسپولیس بودند و نشان دادند می توانند در پرسپولیس بازی کنند. حالا مسئله فرق می کند که دیروز یکسری موارد با هم جور در نیامد. بشار ۵ یا ۶ تمرین با ما بوده است. بشار و سیامک بازیکنان جوانی هستند که به آنها اعتماد و اعتقاد داریم؛ ولی این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا خواسته های ما را بگیرند، بپذیرند و بعد راه بیافتند.

 

میزبانی در دوبی را می خواهیم

فعلا محل برگزاری بازی برگشت لیگ قهرمانان را در عمان اعلام کرده اند؛ ولی باشگاه در تلاش است آنرا به دوبی انتقال دهد آن هم به خاطر هواداران. شما دیدید که در ابوظبی چقدر هوادار آمده بود.

نظر شما