شناسهٔ خبر: 21467153 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

چند خبر کوتاه از استان یزد( 17)

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش و هوشیاری ماموران 121کیلوگرم تریاک و 12 کیلوگرم هروئین کشف و چهار متهم

صاحب‌خبر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش و هوشیاری ماموران 121کیلوگرم تریاک و 12 کیلوگرم هروئین کشف و چهار متهم دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده نیا افزود: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ از شرق کشور، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی افزود: ماموران کنترل محورهای ارتباطی استان را مدنظر قرار داده تا اینکه قاچاقچیان با 2دستگاه خودرو سواری پژو در محورهای ورودی استان مشاهده شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ادامه داد: متهمان به دادسرا معرفی شدند.
امسال افزون بر 15 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شده است.

**
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهریز گفت: روز دوشنبه در منطقه حفاظت شده زیر پوشش در بخش مرکزی این شهرستان یک شکارچی مختلف شناسایی و دستگیر شد.
مهدی تیموری افزود: ماموران یگان حفاظت محیط‌ زیست با همکاری همیاران در عملیات گشت و کنترل متهم را دستگیر و لاشه یک راس کل وحشی را کشف کردند.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته 52 شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده مهریز شناسایی ، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز هر راس کل یا بز وحشی 100 میلیون ریال تعیین شده است.
منطقه حفاظت شده کالمند ، بهادران مهریز در وسعت 229 هزار هکتار زیستگاه افزون بر پنج هزار انواع گونه های حیوانی و 115گونه گیاهی است.
این منطقه در سال 1355 به عنوان منطقه شکار ممنوع زیر پوشش سازمان محیط زیست کشور قرار گرفته است .
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد واقع شده است.
7536* دریافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار - عباسقلی اشکورجیری

نظر شما