شناسهٔ خبر: 21466903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازیهای هنرهای رزمی آسیا - عشق آباد؛

احمدی و رجبی در تکواندو به مدال طلا دست یافتند

دو تکواندوکار تیم ملی ایران در بازی‌های هنرهای رزمی آسیا با شکست رقبای خود به نشان طلا دست پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که به میزبانی ترکمنستان در عشق آباد جریان دارد، سروش احمدی و سعید رجبی در رشته تکواندو موفق به کسب مدال طلا شدند. احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، «جعفر دهوماد» از عراق را ۲۴ بر ۷ ، «حیکمت الله زاین» از افغانستان را ۲۴ بر ۹،  «چیا هسین هو» از چین تایپه را ۱۸ بر ۴  و  «نوتاوی کلومپانگ» از تایلند ۱۰ بر ۷ شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. 

سعید رجبی نیز دور نخست استراحت داشت و در ادامه «آدام لسلی مِیرس» استرالیایی را ۲۴ بر ۴ و  «آناس سادک» از کره جنوبی را ۳۳ بر ۵  شکست داد و راهی بازی نهایی شد و در این مرحله هم بعد از تساوی با  «جینتائو لیو» از چین در امتیاز  ۱۶، با کسب امتیاز طلایی در راند چهارم به نشان طلا دست یافت. 

امروز همچنین در بخش دختران ناهید کیانی از کشورمان بعد از برتری مقابل نماینده نپال، به ازبکستان باخت و حذف شد. 

بنابراین تا پایان روز دوم در رشته تکواندو تیم ملی کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا توسط مهدی اسحاقی، مهدی جلالی، سروش احمدی، سعید رجبی و یک نشان برنز توسط فاطمه مداحی شده است. 

برنامه نمایندگان ایران در روز سوم

فردا چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در روز سوم مسابقات تکواندو، مبارزات  اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم برگزار خواهد شد که  هادی تیران ولی‌پور، عرفان ناظمی و پریسا جوادی نمایندگان کشورمان هستند.

هادی تیران ولی‌پور تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن برنده دیدار اردن و تونگا را پیش رو دارد.

عرفان ناظمی نماینده وزن ششم کشورمان در اولین مبارزه به مصاف نماینده افغانستان می رود و در صورت پیروزی باید هوگوپوش قزاق را شکست دهد.

پریسا جوادی نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست باید با هوگوپوش تونگا مبارزه کند و در صورت پیروزی رو در روی برنده پیکار ازبکستان و بوتان قرار می‌گیرد. تیم کشورمان در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان نماینده ای ندارد. 

نظر شما