شناسهٔ خبر: 21466831 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Call of Duty: WWII با محوریت بخش داستانی

اخیرا تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII منتشر شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: تریلر جدید بازی Call of Duty: WWII با محوریت بخش داستانی

اخیرا تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII منتشر شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

تقریبا یک ماه و چند روز تا عرضه رسمی بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII باقی مانده است، عنوانی که جدیدترین نسخه از این سری بازی محبوب محسوب می‌شود و با بازگشت به ریشه‌های خود یعنی جنگ جهانی دوم، قصد دارد تا موفقیت‌های قدیمی خود را تکرار کند.

حال به تازگی و پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، تریلر مخصوص بخش داستانی Call of Duty: WWII منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. این تریلر جدید، صحنه‌هایی سینماتیک از قسمت داستانی بازی را به تصویر می‌کشد و اطلاعاتی از محیط و نبرد های آن در اختیار ما می‌گذارد.

بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII، زندگی سربازی جوان با نام رونالد دنیلز (Ronald Daniels)، را روایت می‌کند که در روز D-Day، برای اولین بار وارد یک نبرد حقیقی خواهد شد. اولین نبرد بازی، نبرد معروف نرماندی خواهند بود که رونالد از آن با جان سالم بیرون می‌آید و به همراه گروهان خود، قصد دارد در یک سفر به آلمان برسد. در بین راه، او با نبرد هایی با نام Hürtgen Forest و Battle of the Bulge رو به رو خواهد شد.

همچنین این بازی، به غیر از بخش اصلی داستانی، بخش‌های پرطرفدار چندنفره و زامبی را هم شامل خواهد شد که بازیکنان با اتصال به اینترنت می‌توانند در کنار یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. امسال بخش زامبی بازی بسیار ترسناک تر از قبل طراحی شده و وقایع و داستان آن در کشور آلمان روایت می‌شود.

و در انتها، می‌توانید تریلر مخصوص بخش داستانی بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII، در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما