شناسهٔ خبر: 21466091 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار سابق:

کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری قزوین در 21 ماه گذشته

قزوین-ایرنا- استاندار سابق قزوین گفت: در دوران 21 ماه خدمت بنده، با برنامه ریزی مناسب و کمک مدیران دستگاه ها و همراهی بخش خصوصی شاهد کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری استان از 12.9 به 10.9 بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حال برگزاری است،گفت: خدا را شاکرم که در طول دوران خدمتم با وحدت و همدلی با سایر مسئولان و شخصیت ها برای خدمت به مردم استان از هیچ تلاشی فروگذار نبودیم.
وی با قدردانی از بخش خصوصی بابت همراهی مدیران دولتی در استان قزوین در دوران مسئولیت خود در این استان، گفت: فعالان این بخش عاشق سازندگی این استان هستند و در شرایط بد اقتصادی و دوران تحریم ها جهادگرانه برای خدمت به مردم تلاش کردند.
همتی به فعالیت های صورت گرفته در دوره خدمت خود در قزوین برای کمک به رشد تولید و تقویت اقتصاد در این استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی یک هزار و 200 واحد تولیدی در سال گذشته و افزایش صادرات کالا و رسیدن آن به رقم 675 میلیون دلار در کنار ایجاد 22 هزار شغل بخشی از دستاوردهایی بود که به کمک مدیران دستگاه ها و بخش خصوصی در استان حاصل شد.
وی، رشد چشمگیر پوشش بیمه اجتماعی روستائیان، تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به روش های مدرن آبیاری در کنار افزایش جذب سرمایه گذاری های صنعتی و عملیات بیابان زدایی در سطح پنج هزار هکتار را از دیگر دستاوردهای بدست آمده برای استان قزوین در یک سال و 9 ماه گذشته یاد کرد.
استاندار سابق قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به محدودیت زمان برای خدمت مدیران، گفت: زمانی که از وزارت کشور به بنده اعلام کردند باید برای خدمت در سنگر دیگری آماده شوم به یاد مرگ افتادم و گفتم که ای کاش کارهای بیشتری را برای خدمت رسانی در این استان انجام داده بودم.
وی در پایان گفت: عشق و علاقه زیادی در مدت خدمتم در قزوین به این دیار پیدا کردم و خود را دیگر یک قزوینی می دانم.
فریدون همتی، استاندار سابق قزوین هفته گذشته به عنوان استاندار هرمزگان منصوب شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق کردستان نیز به سمت استاندار قزوین منصوب شده است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما