شناسهٔ خبر: 21466085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در اجلاسیه خبرگان رهبری؛

ماموستا فائق رستمی: با رفع مشکلات مردم در مناطق مرزی علاقه آنان به نظام بیشتر خواهد شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، ماموستا فائق رستمی در ابتدای نطق عصر امروز -سه شنبه- خود در اجلاس سوم مجلس خبرگان رهبری با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) ، یاد حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین پیرامون جایگاه ولایت فقیه سخن گفت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی دانست.
ماموستا فائق تاکید کرد: مردم ایران از تمام سنین و تمام قومیت ها آن روز که علیه این کشور تجاوز شد، پا به عرصه گذاشتند و امروز نیز با تمام وجود به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حافظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و همواره دوستدار مسئولان و انقلاب هستند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان بدانند هر چه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند ، عشق و علاقه آنان به نظام افزون خواهد شد.
ماموستا فائق در ادامه به برخی از مشکلات این استان از جمله معضل بیکاری و نا بسامانی راههای مواصلاتی استان کردستان اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مناطق نوار مرزی با بهره گیری از ظرفیت هایی همچون گردشگری و معادن سرشار استان کردستان شد.
به گزارش ایرنا، سومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز - سه شنبه - به ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز به کار کرد.
قرار است در این اجلاسیه افرایش تعداد اعضای کمیسیون های اجتماعی - سیاسی و پاسداری از ولایت فقیه و قوانین مربوط به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری با توجه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
همچنین پیش نویس بیانیه اختتامیه سومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری بر اساس نظر اعضای این مجلس تدوین و پس از تصویب توسط نمایندگان، بیانیه پایانی این اجلاسیه قرائت می شود که قرار است در آن به موضوعات بین المللی نیز اشاره شود.
سومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری عصر فردا (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان می دهد.
اعضای مجلس خبرگان رهبری روز پنج شنبه برای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر و با امام راحل تجدید میثاق می کنند.
دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است و آنان از رهنمودهای ایشان بهره‌مند می شوند.
سیام**3070**1449**تنظیم کننده: داود نخ کوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما