شناسهٔ خبر: 21464727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی مازندران:

امنیت پایدار در کشور مرهون رشادت شهداست

R41358/P1486/S6,74/CT11

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان، حامیان اصلی انقلاب هستند، گفت: امنیت پایدار در کشور مرهون رشادت شهدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی در حاشیه دیدار با خانواده شهید حبیب‌الله اسماعیلی و جانباز ابراهیم عزیزی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حامیان اصلی انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان حامیان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

فرمانده انتظامی مازندران  تصریح کرد: خانواده معظم شهدا الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه بوده که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهداخون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان بوده که سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظام هستند و امیدواریم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه این عزیزان باشیم.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از خانواده این عزیزان گرانقدر تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما