شناسهٔ خبر: 21463952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله نخست اردوی وزنه برداری جوانان ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود

R1015159/P1435/S3,29/CT12

سرمربی تیم‌های ملی وزنه برداری پایه کشورمان گفت: نخستین مرحله اردوهای تیم ملی برداری جوانان از ۲۱ مهرماه در تهران آغاز شده و تا ۱۲ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، محمدحسین برخواه، سرمربی تیم‌های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان در سالن مسابقات قهرمانی جوانان کشور اظهار داشت: رقابت‌های وزنه برداری جوانان سراسر کشور در شهرستان مراغه میدان خوبی برای وزنه برداران است تا با اثبات شایستگی خود به اردوی تیم ملی دعوت شوند. بر همین اساس از این پیکارها نفرات شایسته و مستعد به نخستین مرحله اردو این رده سنی دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: نخستین مرحله اردوهای تیم ملی برداری جوانان از 21 مهرماه در تهران آغاز خواهد شد و تا 12 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص اینکه چند وزنه بردار به تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد، گفت: برخی از ملی پوشانی که در اردوهای قبلی تیم ملی جوانان حضور داشتند به علاوه تعدادی از وزنه بردارانی که در این دوره از مسابقات بتوانند نظر مثبت کادر فنی را جلب کنند به اولین مرحله از اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و تعداد خاصی مدنظر ما نیست.

انتهای پیام/

نظر شما