شناسهٔ خبر: 21463668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قلعه نویی: برای من استقلال با سایر تیمها فرقی ندارد

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازی با استقلال برای ما مانند سایر بازیهاست و هیچ فرقی با دیگر بازیها ندارد.

صاحب‌خبر -
قلعه نویی: برای من استقلال با سایر تیمها فرقی نداردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال گفت: یکسری بازی‌ها هیچ ارتباطی به آمار و ارقام و جدول ندارد، دربی پارسال هم شرایط جدول متفاوت بود اما استقلال برنده شد، من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم، ما ۶ گلی که به استقلال خوزستان زدیم تمام شد و رفت و جزء تاریخ است و آن هم مثل آمارهای بازی‌های دیگر می‌شود، به بازیکنانم هم بعد از پیروزی گفتم تا فردا فرصت شادی دارید زیرا نسبت به تیم صدرنشین ۷ امتیاز کم داریم و باید تلاش کنیم. از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که من در مورد استقلال حرفی بزنم، امیدوارم بازی خوبی باشد، بیشتر بازی‌های ذوب‌آهن و استقلال بازی‌های خوبی بوده.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در اکثر بازی‌هایی که شما مقابل استقلال داشتید انگیزه بیشتری برای پیروزی در شما دیده می‌شد، گفت: من در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم، در بازی‌هایی که باختیم یا پیروز شدیم من همیشه لب خط زمین حضور داشتم. حالا اینکه چرا این بازی اینقدر حساس است من دلیلش را نمی‌دانم و از دوستان دیگر می‌توانید بپرسید، البته این بازی کمی متفاوت از بازی‌های دیگر است ولی من به بچه‌هایمان گفته‌ام که فقط به بازی فردا فکر کنند.

وی درباره شرایط بحرانی استقلال گفت: اصول حرفه‌ای و اخلاقی می‌گوید من جایی که مسئولیت ندارم صحبت نکنم و الان هم فقط در جایی که هستم و مسئولیت دارم صحبت می‌کنم. همیشه وجدان کاری داشتم و من مربی پروازی نیستم و سعی کردم همیشه اخلاقاً و شرعاً به نحوی برای تیمم مثمرثمر باشم که پولی که از آنجا دریافت می‌کنم حلال باشد. اگر اجازه بدهید در خصوص تیم دیگری صحبت نکنم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که سعید آذری گفته همه بسیج شدند تا استقلال از بحران خارج شود، گفت: من این مصاحبه را نخواندم اما از خود آذری باید این مسئله را بپرسید. فردا امیدوارم بازی خوبی باشد، شاید هم منظورش تلاش درون تیمی باشد که طبیعی است ما هم درون تیم خودمان تلاش می‌کنیم تا موفقیت به دست آوریم اما اگر منظور ایشان مطلب دیگری بوده بادی از خود آذری بپرسید.

وی درباره اینکه فردا شاهد نبرد مربیان آبی خواهیم بود، گفت: نبرد آبی‌ها نیست، من اکنون مسئولیت ذوب‌آهن را دارم و تمام فکر و ذکرم ذوب‌آهن است. البته وقتی ۲ نفر از خانواده استقلال هستند ممکن است حساسیت ایجاد شود اما زمانی که منصوریان در تیم نفت بود فکر و ذکرش در مورد همین تیم نفت بود تا خوب نتیجه بگیرد من هم خوشحالم که یک بار دیگر به ورزشگاه آزادی می‌آیم و خوشحالم که طرفداران را می‌بینم، با آنها خاطره زیاد دارم و دیدن آنها برایم لذت‌بخش است.

وی در ادامه گفت: ذوب‌آهن را با مطالعه انتخاب کردم و خاطرات خوبی از این شهر دارم. ذوب‌آهن دارای ساختار خوبی است و چشم‌انداز خوبی برایش در نظر داریم ، این تیم ، تیم اخلاق مداری است و سال قبل هم تیم اخلاق انتخاب شد. ما برای ذوب‌آهن برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم همان کاری که برای استقلال و تراکتورسازی انجام داده‌ام. من سعی می‌کنم جایی که هستم تیمی درست کنم که اگر روزی در آنجا حضور نداشتم آن تیم نتیجه بگیرد. شما می‌توانید تیم مس و سپاهان را بعد از من ببینید، مس سهمیه آسیا را گرفت و سپاهان قهرمان لیگ شد. من به ساکت گفتم که نیامده‌ام توپ زدن را به بازیکنان آموزش دهم و به اصفهان آمدم تا اثرگذار باشم.

قلعه‌نویی درباره بازیکن جدید برزیلی که برای تیم آورده است، گفت: برزیل لیگ سراسری دارد و سفارت این کشور در جابجایی بازیکن است، این بازیکنی که ما آورده‌ایم بازیکن خوبی است ولی منتظر هستیم تا جواب نامه ما بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که این بازیکن از چه کیفیتی برخوردار است، گفت: البته بازیکن باکیفیت حدود ۲ میلیون دلار پول می‌خواهد و اینجا هم از این پول‌ها به کسی نمی‌دهند ولی نسبت به پولی که داده‌ایم بازیکن خوبی است.

وی در مورد مشکلات باشگاه‌های ایرانی گفت: امیدوارم مشکلات باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند حل شود.

قلعه نویی در پایان و در مورد صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در صفحه شخصی خودم هم صعود پرسپولیس را تبریک گفتم، من با برانکو در زمان تیم ملی آشنا شدم، ۳ روز در برلین با او بودم و شأن و شخصیت او را شناختم. به تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم که با بازی تاکتیکی خوب توانست صعود کند، آنها با افتخار صعود کردند و امیدوارم که پرسپولیس ایران قهرمان آسیا شود زیرا از نظر فنی، تاکتیکی و اخلاقی حقش است.

نظر شما