شناسهٔ خبر: 21461706 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اندروید اوریو برای نوکیا 8 در راه است

دیجیاتو

ه تازگی تصاویری در توییتر منتشر شده که به روزرسانی نوکیا 8 به اندروید 8 را نشان می دهند.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ شرکت HMD Global، سازنده موبایل های نوکیا، در 25 مرداد ماه پرچمدار نوکیا 8 را به همراه اندروید 7.1.1 معرفی نمود و به تازگی تصاویری در توییتر منتشر شده که به روزرسانی این موبایل به اندروید 8 را نشان می دهند.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، «جوهو سارویکاس» (Juho Sarvikas) رئیس بخش محصول این شرکت، اخیرا تصاویری از این اسمارت فون را در توییتر منتشر نموده که درخواست نصب اندروید اوریو را نشان می دهد. در نتیجه انتظار می رود به زودی شاهد ارائه این نسخه برای اسمارت فون های نوکیا 8 در تمام نقاط دنیا باشیم. البته آقای سارویکاس گفته که فعلاً اندروید اوریو برای عرضه بین المللی آماده نیست و این نسخه روی نوکیا 8 مراحل تست و عیب یابی را سپری می کند.

اندروید اوریو برای نوکیا 8 در راه است

همان طور که از تصاویر مشخص است، به روز رسانی جدید، 1.3 گیگابایت حجم دارد؛ البته این عدد ممکن است مربوط به نسخه بتا باشد و در نسخه نهایی حجم تغییر نماید. ولی نسخه پایه اندروید O نیز در همین حدود حجم دارد.

HMD Global قبل تر اعلام کرده بود که تمام موبایل های این شرکت که در سال میلادی 2017 معرفی شده یا قرار است معرفی شوند، به اندروید 8 به روز رسانی خواهند شد و البته قرار است پرچمدار فعلی آنها یعنی نوکیا 8، قبل از سایر اسمارت فون ها به روز رسانی جدید را دریافت نماید.

اندروید اوریو برای نوکیا 8 در راه است

نوکیا 8 از نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD بهره مند بوده و چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده و با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دوگانه با لنز کارل زایس و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی همراه شده است.

نظر شما