شناسهٔ خبر: 21459049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه کتاب و عکس «یاد یاران» در شفت برپا می شود

شفت- رئیس کتابخانه های عمومی شفت از برپایی نمایشگاه کتاب و عکس به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» در کتابخانه های حوزه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

زینب عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر به آغاز هفته دفاع مقدس از جمعه ۳۱ شهریور ماه اشاره و اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان شفت همزمان با این هفته نمایشگاه کتاب و عکس در کتابخانه های عمومی حوزه شهری و روستایی این شهرستان برپا می کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با عنوان «یاد یاران» برپا می شود، افزود: در این نمایشگاه ۱۵۰ جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شفت خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ قطعه عکس در اندازه ٤٥ در ٦٠ با موضوع حماسه هشت سال دفاع مقدس، رشادت های رزمندگان، تصاویر آثار جنگ در طول دوران جنگ تحمیلی در معرض دید علاقمندان گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در شهر شفت به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه شهید چمران مراجعه کنند.

عزیزپور هدف از برگزاری نمایشگاه را یادآوری ایثار و مقاومت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نسل های جوان اعلام کرد.

به گفته این مسئول این نمایشگاه از روز پنج شنبه ٣۰ شهریور به مدت یک هفته از ساعت هشت صبح الی ١٩ در مجتمع فرهنگی هنری شفت کتابخانه شهید چمران شهر شفت دایر است.

نظر شما