شناسهٔ خبر: 21457245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه‌آهن جنوب:

راه‌آهن جنوب برای جابه‌جایی زوار اربعین آمادگی کامل دارد

نمایندگی خوزستان

مدیرکل راه‌آهن جنوب از آمادگی این اداره‌کل برای جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین توسط قطارهای مسافری خبر داد و گفت: متناسب با تقاضا به میزانی که نیاز باشد به تعداد قطارهای سراسری که به سمت خرمشهر حرکت می‌کنند، قطار اضافه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که پیش‌بینی‌های لازم برای تردد مسافران در زمان اربعین انجام شده است، اظهار کرد: یک دستگاه ریل باس برای تردد مسافران از خرمشهر تا شلمچه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر این، قطارهای سراسری نیز برای این ایام آمادگی لازم را دارند تا به مردم خدمات موردنیاز را ارائه دهند و نسبت به جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین اقدام کنند.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: متناسب با تقاضا به تعداد قطارهای سراسری مشهد و تهران که به سمت خرمشهر حرکت می‌کنند، اضافه خواهد شد. همچنین در زمان برگشت نیز پیش بینی شده است تا روزانه 2 تا سه قطار به قطارهای منطقه افزوده شود تا مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی در زمان برگشت نیز تردد کنند.

درویش زاده عنوان کرد: اگر تقاضا در زمان رفت و همچنین برگشت مسافران در ایام اربعین افزایش پیدا کند، متناسب با نیاز و تقاضای مسافران، به قطارهای موجود و در نظرگرفته شده قطار اضافه خواهد شد تا مسافران بتوانند با آسایش کامل سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن جنوب با پیش بینی‌هایی که انجام داده، آمادگی کامل دارد تا در ایام اربعین به خدمت رسانی به مردم بپردازد و متناسب با تقاضا به قطارهای موجود اضافه کند.

انتهای پیام

نظر شما