شناسهٔ خبر: 21454293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخشش دو کونگ فوکار جوان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

رشت - ایرنا - دو کونگ فوکار جوان گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در تداوم موفقیت تیم های گیلانی در رقابت های مختلف کشوری ، مهدی قربانی و علیرضا مظلومی دو ورزشکار شایسته گیلانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شدند.
مجید مهروانی یاداور شد: در جریان مسابقات کونگ فو قهرمانی جوانان کشور در شهرستان قدس استان تهران ، این دو کونگ فو کار گیلانی با پیروزی برابر رقبای خود و فقط با قبول یک شکست ، مقام دوم و نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: شهرام یگانه به عنوان سرپرست و کوروش محمدی به عنوان مربی ، تیم کونگ فو گیلان را در رقابت های قهرمانی جوانان کشور همراهی می کردند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: در رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور ، 258 رزمی کار این رشته از سراسر کشور در قالب 30 تیم در شهرستان قدس تهران با هم به رقابت پرداختند.
مهروانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم های کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان طی چند ماه اخیر در رقابت های مختلف قهرمانی کشور ، مقام های شایسته ای را کسب و مدال های رنگارنگی را برای این استان به ارمغان آوردند.
وی یادآور شد: پیش از این نیز ، تیم کونگ فو بزرگسالان گیلان با کسب 6 مدال طلا و 2 مدال نقره عنوان قهرمانی کشور ، تیم بانوان بزرگسال گیلان نیز با کسب یک مدال طلا ، پنج مدال نقره و یک مدال برنز مقام سوم و تیم بانوان جوان گیلان با کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز مقام دوم کشور را کسب کرده بودند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی کونگ فو و هنرهای رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما