شناسهٔ خبر: 21421175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان:

مرده و زنده ابوبکر بغدادی برای ما مهم نیست

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان گفت: اینکه ابوبکر البغدادی زنده است یا مرده فرقی ندارد او به همانجا می رود که صدام و مسعود رجوی رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه را نعمت الهی خواند و گفت: وضعیت امروز جبهه مقاومت از نظر وضعیت میدانی در سوریه قابل مقایسه با سالیان پیش نیست، امروز اتحاد و وحدت بین نیروهای مقاومت در مذاهب مختلف بوجود آمده است و پیروزی های مکرر به برکت همین اتحاد یکی پس از دیگری به چشم می آید.

وی افزود: زمانی رقه مرکز حکومت داعش بود و آنقدر پیش رفتند که تا 40 کیلومتری مرزهای ما رسیدند ولی به برکت علمای اسلام و حکم آیت الله سیستانی شیعیان و اهل تسنن عراق در قالب نیروهای مردمی بسیج شدند و داعش را از خاک خود بیرون کردند.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: بعد از اتحاد مردم عراق عده ای از داعشی ها وقتی به خاک سوریه فرار کردند به دیرالزور رفتند داعش پس از آن مرکز حکومت خود را از رقه به دیرالزور انتقال داد تا وقتی که شش فروند موشک جمهوری اسلامی ایران روی مرکز فرماندهی داعش فرود آمد و آن تلفات سنگین از آنان گرفت و پس از آن نیز راه زمینی جبهه مقاومت از سوریه به عراق و جمهوری اسلامی باز شد.

قالب نیروهای مردمی با بیان اینکه عده ای از داعشی ها داشتند به سمت اردن فرار می کردند که مورد تهاجم پهبادهای ما قرار رفتند، گفت: تقریبا بساط داعش در سوریه و عراق در حال جمع شدن است.

وی به نقش آمریکا در شکل گیری داعش اشاره و بیان کرد: آمریکایی ها به ظاهر در قالب یک ناتوی اروپایی طرح ریزی کردند که با بمباران هوایی داعش را از بین ببرند اما در حملات خود در واقع مردم را هدف قرار می دهند.

سردار ملک افزود: آمریکا با این طراحی مردم را در رقه و دیرالزور سپر بلای داعش قرار داده است، دوم اینکه آمریکایی ها در یک ناتوی دیگر اعلام کردند 20 سال طول می کشد تا داعش را در سوریه از بین ببریم با این ناتو فرصت سوزی می کنند که از عربستان کمک جدید برسد و پیکر مرده داعش مجددا زنده شود.

وی به تجربه طالبان در افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکا طالبان را بوجود آورد اما در نهایت بلای جان خودش شد، دشمن هر چه بکند به نتیجه نمی رسد این وعده الهی است همچنان که امروز همه اروپایی ها و خود آمریکا اذعان کردند بشار اسد می تواند در قدرت بماند و در انتخابات آینده هم نامزد ریاست جمهوری شود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا تصریح کرد: تمام پیروزی های جبهه مقاومت عنایت خدای متعال است چون داریم با دست خالی از کرامت بشریت دفاع می کنیم، برای ما نه تنها کرامت مسلمانان بلکه کرامت تمام بشریت اعم از یهودی و مسیحی در دستور کار است این فسلفه انقلاب اسلامی و وعده الهی است.

سردار ملک در پایان تصریح کرد: بنی صدر و صدام و ابوبکر البغدادی برای ما فرقی ندارد بغدادی چه مرده باشد چه زنده مهم نیست و در نهایت به صدام و مسعود رجوی می پیوندد، ما پیروز میدانیم آنچنانکه با وجود ابوبکر البغدادی توانستیم 90 درصد خاک سوریه را آزاد کنیم، تجربه ثابت کرده دشمن در هر جبهه ای عمله و کارگر ماست و به مقصود نمی رسد.

انتهای پیام/

نظر شما