شناسهٔ خبر: 21418207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

منصوریان تا دربی وقت خواست

سرمربی استقلال تا دربی ۸۵ برای حضور در این تیم وقت خواسته است.

صاحب‌خبر -
روز نو :
باخت استقلال به پارس جنوبی‌جم باز هم پایان کار علیرضا منصوریان در این تیم نبود و به نظر می‌آید او حداقل تا دربی (هفته دهم لیگ - 5 آبان) به کارش در استقلال ادامه خواهد داد. منصوریان برای ادامه کار در استقلال حاضر شد یکی از دستیارانش را به خواسته مسئولان باشگاه کنار بگذارد و در عوض خواسته او این است که کاپیتان‌های تیمش نیز دیگر جایی در جمع آبی‌پوشان نداشته باشند.

اخراج چینی خواسته باشگاه است
مسئولان باشگاه استقلال هفته‌هاست که از منصوریان می‌خواهند علی چینی را کنار گذاشته و دستیار بهتری را جانشین او کند اما این مربی هر بار در جلسات خصوصی‌اش با رضا افتخاری و همچنین هیئت مدیره باشگاه استقلال با این موضوع مخالفت کرد. با این حال به نظر می‌آید این بار دیگر قرار نیست چینی در کادرفنی استقلال به کارش ادامه دهد و منصوریان به نوعی او را کنار خواهد گذاشت تا برای ادامه حضورش در کادرفنی آبی‌پوشان وقت بخرد.

رحمتی و جباری چرا اخراج شدند؟
منصوریان بعد از بازی تیمش با پارس‌جنوبی جم به مسئولان باشگاهش اعلام می‌کند دیگر نیازی به مجتبی جباری و مهدی رحمتی ندارد. گویا این ذهنیت برای سرمربی استقلال بوجود آمده که این دو بازیکن با او در برخی مسائل فنی هم عقیده نیستند و سعی دارند دیگر بازیکنان را هم درگیر این موضوع کنند. باشگاه استقلال تاکنون در مورد اخراج کاپیتان‌های این تیم موضع‌گیری نکرده اما امکان اینکه با کنار گذاشتن آنها تا زمانی که منصوریان سرمربی استقلال است موافقت کنند خیلی زیاد است.

منصوریان تا دربی وقت خواسته است
سرمربی استقلال خیلی امیدوار است تا تیمش در بازی با ذوب‌آهن و از آن مهم‌تر دربی 85 برنده باشد. البته اگر استقلال بازنده دیدار با ذوب آهن باشد رفتن منصوریان تا حد زیادی  قطعی خواهد شد. رضا افتخاری پذیرفته که به منصوریان تا دربی مهلت دهد اما در عوض این انتظار را از او دارد که در صورت ادامه روند عدم نتیجه‌گیری آبی‌پوشان در دو بازی آینده، منصوریان خودش استعفا کند. مسلما استعفای منصوریان از نظر مالی هم به سود باشگاه استقلال خواهد بود.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مسئولان استقلال سکوت عجیبی کرده‌اند و همین موضوع بر ابهامات افزوده است.

نظر شما