شناسهٔ خبر: 21412485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشنهاد گیتی پسند اصفهان برای میزبانی مسابقات چندجانبه فوتسال با حضور باشگاه های مطرح جهان

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند اصفهان علیرضا جنتی زمان پیشنهادی برای برگزاری این رویداد ورزشی را اردیبهشت یا خرداد سال آینده عنوان کرد.
وی اضافه کرد: با دیدگاه پیشرفت فوتسال و پتانسیل بالای فوتسال ایران در بعد ملی و باشگاهی این پیشنهاد را مطرح کردیم و امید داریم با پیگیری مسئولان و بالاخص علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال این مسابقات در اصفهان برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان خاطرنشان کرد: این میزبانی با با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال اصفهان میسر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی فوتسال آسیا را در سالهای 2012، 2013 و 2017 دارد.
اصفهان سابقه میزبانی رقابتهای بین المللی فوتسال را در کارنامه دارد، اولین دوره رسمی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2010 به میزبانی شهر اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود و این تیم توانست تیم ' السد قطر' را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات شود.
همچنین در سال 94، تیم تاسیسات دریایی تهران نماینده کشورمان در این رقابتها بود، در آن زمان(مردادماه) سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا، میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال بود به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به تجربه اصفهان در میزبانی دیدارهای بین المللی درخواست کردند تا اصفهان میزبانی دیدارهای آسیایی تیم تاسیسات دریایی به عنوان تنها نماینده ایران را برعهده بگیرد و در نهایت میزبانی این رقابت ها به اصفهان واگذار شد.

ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نظر شما