شناسهٔ خبر: 21411186 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

گوشی ایسوس زن‌فون V با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی معرفی شد + عکس

کمپانی تایوانی ایسوس از گوشی جدید زن‌فون V در آمریکا رونمایی کرد. اگر بخواهیم مطابق زبان اپل صحبت کنیم، منظور از V باید همان عدد 5 در زبان رومی باشد اما این‌گونه نیست؛ زیرا حرف V در این گوشی به کلمه Verizon برمی‌گردد و ظاهرا به‌طور اختصاصی برای این اپراتور تولید شده است. گوشی های میان رده سری گلکسی (Galaxy On) آن سامسونگ به صورت گسترده ای عرضه شده اند و تقریباً در تمامی مناطق جهان می توان به این مدل ها دسترسی داشت. این طور که به نظر می رسد این روند در مورد گوشی جدید این سری با نام گلکسی آن 7 پرایم (2018) نیز ادامه خواهد داشت؛ محصولی که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. این طور که به نظر می رسد بیش از آنچه که انتظار داشتیم به عرضه سری بعدی از گوشی های زنفون نزدیک شده ایم. بعد از آنکه گوشی های خانواده زنفون 4 در سال گذشته میلادی چندین بار با تأخیر مواجه شدند، ایسوس تصمیم گرفته تا فاصله زمانی بین عرضه محصولات خود را کاهش دهد. رفع فیلتر برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف که در زمان فیلترینگ تلگرام خبری نسبتا مسرت بخش برای کاربران وب بود. اما بر اساس گزارشات کاربران و تحقیقات دیجیاتو بیشتر این سرویس‌های اینترنتی دوباره برای کاربران داخل کشور مسدود شده‌ است. بر اساس اعلام ETNews، ال‌جی جی ۷ به چهار دوربین مجهز خواهد شد و با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و نمایشگر اولد عرضه می‌شود. اعلام شده است که سامسونگ، گلکسی اس ۹ پلاس را در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. در جریان نمایشگاه CES 2018، شرکت WMS از گوشی‌ هوشمندی رونمایی کرد که توانایی پخش تصاویر از طریق ویدیو پروژکتور داخلی را دارا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، این اسمارت‌فون با شماره مدل V520KL ساخته شده است. ایسوس یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی از نوع امولد را برای ذن‌فون V در نظر گرفته است. این نوع صفحه نمایش را کمتر در گوشی‌های این کمپانی دیده بودیم. پردازش اطلاعات این اسمارت‌فون همانند گوشی زن‌فون 3 Deluxe برعهده چیپست اسنپدراگون 820 خواهد بود. به‌علاوه یک رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه، باتری 3000 میلی‌آمپری و پورت یو‌اس‌بی نوع C را نیز باید به مشخصات این گوشی اضافه کرد.

نقطه قوت زن‌فون V را می‌توان دوربین آن دانست؛ جایی‌که یک دوربین 23 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه OIS در قاب پشتی آن جای گرفته است. ضمن آن‌که یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. ذن‌فون V تنها در وب‌سایت ایسوس ثبت شده و ورایزن تنها به عنوان عامل فروش آن مشخص شده است. بنابراین از زمان عرضه و قیمت فروش آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظر شما