شناسهٔ خبر: 21406656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

با لژیونرهای فوتبال ایران

گلزنی رضایی و پاس گل گوچی در شب ناکامی ایرانی‌های لیگ قطر/ المپیاکوس بدون کریم متوقف شد

تیم شارلوای بلژیک در شب گلزنی مهاجم ایرانی اش از رسیدن به پیروزی محروم ماند.

صاحب‌خبر -
شنبه شب مسابقات لیگ در کشورهای مختلف برگزار شد که طی آن کاوه رضایی توانست گلی دیگر برای شارلوا به ثمر برساند.

به گزارش نامه نیوز،  از هفته هفتم رقابت‌های لیگ بلژیک شارلوا در حضور 90 دقیقه‌ای کاوه رضایی میزیان واسلاند بود و در حالی که این تیم با دو گل پیش بود دو گل در دقایق پایانی (تلین 87 و  سک2+90) دریافت کرد تا این بازی با تساوی به پایان برسد. گل‌های شارلوا را دزولیل در دقیقه 65 و کاوه رضایی در دقیقه 73 به ثمر رساندند.

تیم هیرنفین در هفته پنجم لیگ هلند مهمان اکسلسیور بود و در حالی که با یک گل عقب افتاد دو بار گلزنی کرد و به سه امتیاز حساس رسید. رضا قوچان نژاد در این بازی به طور کامل برای هیرنفین بازی کرد و گل برتری این تیم نیز روی پاس گل مهاجم ایرانی به ثمر رسید تا این تیم موقتا به رده سوم صعود کند.

در هفته چهارم سوپرلیگ یونان، المپیاکوس میزبان آستراس تریپولیس بود و در شرایطی که تیم میهمان با یک گل پیش بود در دقیقه 3+90 برتری خود را با گلزنی دوردویچ از روی نقطه پنالتی از دست داد. در این بازی نام کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی در فهرست بازیکنان تیم قرار نگرفت.

در نخستین هفته از لیگ ستارگان قطر تیم الخور در حضور کامل سروش رفیعی میزبان الریان بود و با نتیجه چهار بر دو مغلوب شد. این در حالی است که الریان در اواخر نیمه نخست با اخراج بازیکن کره ای ده نفره شد ضمن اینکه مدافع چپ الخور نیز در دقیقه 51 کارت قرمز گرفت.

در دیگر بازی این هفته السد با مرتضی پورعلی گنجی به مصاف المرخیه رفت و در شب گلزنی ژاوی دو بر یک شکست خورد. 

گفتنی است تیم وردبرمن که هدایتش برعهده الکساندر نوری است، در هفته چهارم بوندس لیگا میزبان شالکه بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا همچنان یکی از مدعیان سقوط باشد.

نظر شما