شناسهٔ خبر: 21390736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برادران عالمیان از تاریخ سازی بازماندند/ پایان کار پینگ پنگ بازان ایرانی در هند

بردران عالمیان با شکست مقابل نمایندگان چین تایپه و کره از رسیدن به جمع 8 بازیکن برتر جا ماندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های تنیس روی میز کاپ آسیا امروز وارد دومین روز خود شد. برادران عالمیان به همراه ندا شهسواری نمایندگان کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند . مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا به واسطه حضور برترین های تنیس روی میز جهان که بیشتر آسیایی هستند ازاهمیت زیادی برخوردار است . همچنین این رقابت ها بسیار سخت و دشوار است و به سادگی نمی توان در آن به دلیل حضور برترین های جهان اتظار موفقیت داشت.

با این حال نمایندگان کشورمان توانستند نمایش خوبی را به اجرا بگذارند . نوشاد عالمیان به دو شکست در مقابل نمایندگان چین تایپه و کره جنوبی که هر دو از رنکینگ داران بودند و پیروزی در مقابل نماینده هنک کنگ توانست به جمع 12 بازیکن برتر مسابقات برسد . دیگر نماینده کشورمان در بخش آقایان هم نیما عالمیان بود که با دو پیروزی در برابر نمایندگان تایلند و هند و عربستان به جمع 12 بازیکن برتر راه یافت. 

نوشاد و نیما عالمیان امروز برای رسیدن به جمع 8 بازیکن برتر مسابقات به مصاف نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه رفتند و علی رغم انجام یک بازی زیبا از رسیدن به جمع 8 بازیکن برتر جا ماندند.

برادران عالمیان از تاریخ سازی بازماندند

برادران عالمیان از تاریخ سازی بازماندند

 

ندا شهسواری تنها نماینده بانوی کشورمان در رقابت های تنیس روی میز کاپ آسیا بدون پیروزی حتی در یک ست مقابل نمایدگان قطر ، هند و تایلند شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار رود.

 

برادران عالمیان از تاریخ سازی بازماندند

انتهای پیام/

عملکرد نمایندگان ایران در کاپ تنیس روی میز  آسیا

نظر شما