شناسهٔ خبر: 21384374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه حمایت | لینک خبر

چهره‎های سیاسی و فرهنگی تاکید کردند

انتقام سخت سپاه در انتظار تروریست‌ها

صاحب‌خبر -

جشن چهار سالگی مجموعه طنز «دکتر سلام »با حضور چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و استقبال مردمی در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

  استقبال گسترده  از  برگزاری یک جشن
علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز «دکترسلام » پیش از این درباره برگزاری جشن 4سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن «دکتر سلام »و ثبت نام اولیه 25 هزار نفر برای حضور در این جشن، امسال ما سالن 12 هزار نفری آزادی را برای این مراسم در نظر گرفتیم و برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر شد .
وی افزود: اما برای گرفتن سالن در طول 2 ماه گذشته عجیب‌ترین فشار‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود 20 روز بین بخش‌های مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن 12 هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید.
صدری‌نیا تصریح کرد: متاسفانه کارشکنی‌های سنگینی  انجام شد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم  به‌وجود آمد.

  راه «آزادی» را می‌بندند
 مجری معروف «دکتر سلام» در آغاز جشن تولد چهارسالگی این برنامه طنز در واکنش به لغو برگزاری جشن «دکتر سلام »در سالن ورزشگاه آزادی گفت: سلام عرض می‌کنم به کسانی که شعار آزادی می‌دهند و راه «آزادی» را می‌بندند.
وی ادامه داد: باید به بعضی‌ها هم حرف خودشان را زد که: شما حرف از آزادی می‌زنید؟! شما حرف از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد.

 آفرین به غیرتت
مجری برنامه از «اسماعیل آذر» بخاطر کار ارزشمندش که خودکار و تخته تولید خارجی را به زمین کوبیده بود، دعوت کرد و گفت: آفرین به غیرتت استاد برای حمایت از تولیدملی.

  فاصله حرف‌تا عمل
محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در جشن تولد «دکتر سلام» گفت: درباره این اتفاقی که برای محل برگزاری جشن افتاد و برگزاری جشن را در سالن ورزشگاه آزادی منع کردند باید این لطیفه را بگویم که از بعضی‌ها می‌پرسند چطور می‌شود پنج تا فیل را در یک فولکس جا داد؟ جواب می‌دهند دو فیل را در جلو بگذارید و سه فیل را در عقب!  اول گفتند بروید در سالن ورزشگاه آزادی، بعد گفتند نمی‌شود، بروید در سالن شهدای هفتم تیر، کشتی بگیرید.
وی افزود: فاصله حرف تا عمل بسیار است؛ مانند وعده‌هایی که در برجام دادند و بعد از توافق گفتند مگر ما برای این چیزها توافق کردیم؟!
صفارهرندی خاطرنشان کرد: رقیب را به دیوارکشیدن در پیاده‌رو متهم کردند اما وقتی خودشان آمدند کلا پیاده‌رو را جمع کردند. اگر می‌خواهیم در راستای آتش‌به‌اختیار عمل کنیم باید کارهایی مثل «دکترسلام» را تقویت کنیم. می‌بینیم که حتی برای برگزاری جشن هم چوب لای چرخش می‌گذارند.

  تشکر ویژه از «دکتر سلام»  
محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران نیز در جشن تولد «دکتر سلام »گفت: اگر بخواهم یک نمونه موفق آتش‌به‌اختیار در حوزه طنز و فرهنگ نام ببرم همین «دکتر سلام» است.
وی ادامه داد: این نکته را اگر نگویم به یکایک کارگران، مهندسان و همه کسانی که در این مدت در شهرداری تهران کار کردند و گمنام بودند ظلم کرده‏ام. اگر هرجای در هر پروژه‌ای موفقیتی بوده، آن کارهایی بوده که عواملش جوانان زیر 35 سال بوده است.

  مشتری «دکتر سلام» هستیم
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم در جشن تولد گفت: ما هم مشتری «دکتر سلام» هستیم. اگر امروز موشکی به اینجا رسیده است افراد زیادی تلاش کردند که نماد آن‌ها شهید طهرانی‌مقدم است؛ اما کسی که باعث شد موشکی امروز به اینجا برسد و هیچ‌وقت نامی از او برده نشد و امروز ما می‌توانیم با آزادی از او نام ببریم «دکتر قالیباف» است. قالیباف وقتی فرمانده بود بنیانی نهاد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه داشته باشیم.
حاجی‌زاده درباره تقدیر از جایگاه شهید حججی گفت: شهید حججی یک نماد است. ما به هر پایگاهی که سرکشی می‌کنیم شاهد حضور صدها حججی هستیم؛ حججی نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است که از این نیروها بی‌نهایت در نظام مقدس ما وجود دارد.
وی اضافه کرد: امروز مقابل ما جبهه انقلابیون، جبهه صهیونیست‌ها و غرب‌گرایان است؛ اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید مملکت به‌شکل جهادی اداره شود.

  پناه می‌بریم به خدا از بستن دهان منتقدان!
سید محمود رضوی تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» نیز با حضور در جشن چهار سالگی «دکتر سلام» گفت: نمی‌خواهم سیاسی حرف بزنم، اما یک دعای قدیمی را دوباره می‌خوانم: «پناه ببریم به خدا از بستن دهان منتقدان...»
وی افزود: با اینکه سن مدیریت در پنجاه سالگی گیر کرده است اما جای شکرش باقی است همین‌ها شما جوانان را رقیب خود می‌دانند.

 ما بچه‌های انقلابیم
به گزارش فارس، ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»  با تأکید برآنکه به هیچ جناح و باندی وابسته نیست، گفت: ما بچه های انقلابیم و تنها به خون شهدا پاسخگو خواهیم بود.   کارگردان قلاده‌های طلا با انتقاد کارشکنی مسئولان در بستن راه ورزشگاه آزادی گفت: حتی اگر مجبور شویم در پارک شهر برنامه اجرا می‌کنیم، اما امان‌نامه لیبرالیسم را نخواهیم پذیرفت!

برچسب‌ها:

نظر شما