شناسهٔ خبر: 21376571 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بر اساس اعلام قرارگاه خاتم‌الانبیاء؛

همه طرح‌های قرارگاه در سال ۹۵ اجرا و به اتمام رسید

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ۶۰ طرح اولویت‌دار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در سال ۹۵ اجرا شد و به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)؛ سردار عبادالله عبداللهی گفت: در سال ۹۵ یعنی سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، قرارگاه توانست اقدامات گسترده‌ای در عرصه سازندگی داشته باشد.

وی گفت: این مجموعه همواره به دنبال محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی است؛ بر این اساس سال گذشته اولویت‌بندی صورت گرفته و اجرای ۶۰طرح عمرانی بزرگ در دستور کار قرار گرفت که همه این طرح‌ها، اجرا شد و به اتمام رسید. 

به گفته سردار عبداللهی، از این تعداد ۵ طرح به گروه سپاسد محول شده بود که این مجموعه عظیم نیز توانست طرح‌ها را با موفقیت به پایان برساند که از جمله این طرح‌ها در حوزه ریلی خط ۷ و ۸ مترو بود که فقط در خط ۷، بیست و هفت کیلومتر حفر تونل صورت گرفت و کار گسترده‌ای انجام شد؛ البته اجرای خط ۸ نیز از نظر کیفیت بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم در اجرای طرح‌های سازندگی بار بزرگی را در کشور به دوش دارد، گفت: با وجود همه تحریم‌ها قرارگاه ثابت قدم ایستاده است.

سردار عبداللهی، با مقایسه مزیت‌های خطوط ریلی با خطوط ارتباطی جاده‌ای افزود: کاهش تلفات جانی، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت از جمله مزیت‌های احداث خطوط ریلی است.پیرو جلساتی که با مسئولان مدیریت شهری در تهران داشته‌ایم هم شورای شهر و هم شهرداری تهران بر گسترش خطوط ریلی تأکید دارد. در سال ۹۶ نیز حدود ۶۰ طرح در اولویت قرار می‌گیرد و ما مصمم هستیم این طرح‌ها را نیز اجرا کنیم.

نظر شما